پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد مشترک یکی از باشگاه های لیگ ستارگان قطر روبرو شده‌اند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ج د ا IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    1 4
    بیائید به جای باشگاه داری ، بازیکن سازی کنیم... باشگاه های پرسپوبیس و استقلال را به منچ و شطرنج اختصاص دهیم و بازیکنان فوتبال را به کشورهای عربی بفروشیم و پولش را خرج کشور کنیم...
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      5 0
      کشوری که روی نفت و گاز و انواع معادن خوابیده ببینید به چه روزی افتاده
  • ج د ا IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    1 3
    هر بازیکن ایرانی به اندازه 100 موشک ساخت ایران برای بیت المال خرج دارد و به اندازه هزار موشک به کشورمان لگدپرانی میکند...
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      3 2
      کارایی بازیکناتونم اگه مثل ترقه هاتون باشه که اگه بپرن بالا دیگه نباید به زمین برسن
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    4 2
    پیروزی تا داورا رو داره به هیچ بازیکنی نیاز نداره.تنها بازیکن تاثیرگزار لنگ داوره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس