اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان اعلام کرد مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر فرماندهی یگان ایگوز در شمال عکا را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

سرویس جهان مشرق - با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ غزه علاوه بر کارشناسان و محافل و رسانه‌های صهیونیستی تقریبا همه مقامات اسرائیلی به جز «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر درباره وضعیت آشفته این رژیم در جنگ و عدم تحقق اهداف آن صحبت می‌کنند و تنها نتانیاهو است که همچنان شعار پوچ «پیروزی مطلق» را سر می‌دهد؛ در حالی که به هیچ یک از اهداف اعلام شده خود در جنگ غزه از جمله نابودی حماس و آزادی اسرای صهیونیست نرسید.

در همین زمینه روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت در گزارشی با اشاره به عقب نشینی اغلب نیروهای ارتش اسرائیل از خاک نوار غزه تاکید کرد که ارتش اسرائیل در هیچ یک از میادین نبرد به اهداف خود نرسید و در حالی که ۲۰۰ روز از جنگ گذشته مسئولان حماس همچنان باقی مانده‌اند و ۱۳۳ اسیر اسرائیلی هم در غزه هستند.

این رسانه صهیونیستی در ادامه به وضعیت آشفته جبهه شمالی فلسطین اشغالی در سایه حملات موشکی و پهپادی و نیز عملیات‌های ترکیبی حزب الله اشاره و اعلام کرد که در جبهه شمالی اسرائیل (فلسطین اشغالی) نیز شلیک موشک‌ها و پهپادها از سمت لبنان به صورت روزانه و با سرعت قابل توجهی ادامه دارد.

یدیعوت آحارانوت افزود که ده‌ها هزار شهرک نشین اسرائیلی در مرز با لبنان هنوز قادر به بازگشت به خانه‌های خود نیستند و در حالی که هنوز جنگ گسترده‌ای با حزب الله آغاز نشده است ده‌ها هزار اسرائیلی آواره هستند.

این رسانه عبری همچنین به عملکرد نامناسب مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد که هنوز هیچ پیشرفتی در ارتباطاتی که میان آمریکا و فرانسه و دولت لبنان برای قانع کردن حزب الله جهت آرام کردن جبهه جنوب این کشور برقرار است، حاصل نشده و نهاد امنیتی و نظامی اسرائیل به این نتیجه رسیده که توقف جنگ در غزه تنها راهی است که می‌تواند به آتش بس با حزب الله در شمال هم منجر شود.

یدیعوت آحارانوت تصریح کرد که علاوه بر آن یمنی‌ها نیز همچنان به حملات خود در دریای سرخ ادامه می‌دهند و عمدتا با ائتلافی که آمریکا در آنجا تشکیل داده درگیر هستند.


تحولات سرزمین های اشغالی - صد نود و نهمین روز جنگ

عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است

جنگ و نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه وارد ۱۹۹امین روز خود شده است. این در حالی است که حملات هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه همچنان ادامه دارد. اکنون تمرکز حملات اشغالگران صهیونیست به مناطق مرکزی نوار غزه است. طبق آخرین آمارهای وزارت بهداشت فلسطین در غزه، شمار شهدا تا این لحظه به ۳۴۱۵۱ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷۰۸۴ رسیده است.

باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ در غزه، همچنان شمار زیادی غز ساکنان این باریکه را بازداشت کرده و به مکانی نامعلوم انتقال داده و هیچ اطلاعی از سرنوشت آن‌ها در دست نیست. این مرکز حقوقی تاکید کرد که صهیونیست‌ها حتی به تیم‌های حقوقی هم اجازه ملاقات با اسرا یا ارتباط با آن‌ها را نمی‌دهند.

اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم +عکس و فیلم
گورستان های دست جمعی در غزه

وزارت امور خارجه عربستان سعودی در بیانیه‌ای در واکنش به جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مجتمع بیمارستانی ناصر واقع در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه و یافتن گورهای دسته جمعی در این بیمارستان تاکید کرد: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را که آخرین مورد آن یافتن گورهای دسته جمعی در مجتمع بیمارستانی ناصر بود محکوم می‌کنیم.

اردوغان در اظهاراتی تند علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو شبیه هیتلر است و همپیمانان اسرائیل نمی‌توانند از دست عدالت فرار کنند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنان به بمباران خانه های غزه ادامه می دهند

جنگنده‌های اسرائیلی خانه‌ای را در محله الزیتون در شهر غزه بمباران و به طور کامل تخریب کردند. این خانه دو روز قبل هم بمباران شده و خساراتی جزئی دیده بود. جنگنده‌های اسرائیلی همچنین میجد حاجیه کامله در بیت لاهیا در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم +عکس و فیلم

کمیسر عالی آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل تاکید کرد: انگیزه اصلی هجمه و حمله "اسرائیل" به آنروا، بی‌طرفی این آژانس نیست، بلکه محروم کردن فلسطینیان از وضعیت پناهندگی و آوارگی است. ۱۸۰ مورد از مراکز وابسته به آنروا در نوار غزه هدف قرار گرفته که ۱۶۰ مورد آن به کلی ویران شده است. به اجرای توصیه‌های ذکر شده در گزارش تیم مستقل بین‌الملل در مورد آژانس آنروا پایبندیم.

حملات راکتی مقاومت به سرزمین های اشغالی در آستانه ۲۰۰امین روز جنگ نیز ادامه دارد/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد

نظامیان اشغالگر اسرائیلی بامداد سه شنبه به اردوگاه‌های عقبه جبر و عین السلطان و شهر اریحا یورش بردند. در پی یورش صهیونیست‌ها به اریحا، مبارزان مقاومت اقدام به رویارویی مسلحانه با آن‌ها کردند. مدیر بیمارستان دولتی اریحا اعلام کرد شادی جلایطه شهروند ۴۴ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده است.

مقاومت فلسطین در آستانه ۲۰۰امین روز جنگ اراضی اشغالی را از شمال نوار غزه هدف حمله موشکی قرار داد. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد حداقل ۴ موشک از نوار غزه به سمت سدیروت در جنوب فلسطین اشغالی شلیک شده است.

200 روز جنگ در شمال فلسطین اشغالی

گروهان‌های قدس اعلام کرد شهرک سدیروت، نیرعام و برخی مناطق در اطراف نوار غزه را هدف حمله موشکی قرار داده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند پایگاهی نظامی در یکی از شهرک‌های ساحلی اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله پهپادی ثرار گرفته است. این منابع تاکید کردند که پهپادها دقیقا به هدف اصابت کردند. به دنبال این حمله دود غلیظی در شمال حیفا مشاهده شده است.

انهدام ادوات زرهی ارتش رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان اعلام کرد مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر فرماندهی یگان ایگوز در شمال عکا را هدف حمله پهپادی قرار داده است. حزب الله تاکید کرد که این حمله پاسخی به ترور یکی از مجاهدانش در منطقه عدلون در جنوب لبنان بوده است. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از رهگیری ۳ هدف هوایی در آسمان نهاریا و عکا خبر داد.

گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه مردم غزه، در عملیاتی مشترک با نیروهای شهید عمر القاسم پایگاه نظامی زیکیم در جنوب فلسطین اشغالی را با موشک‌های ۱۰۷ هدف قرار داده است.

اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم +عکس و فیلم
حملات موشکی قسام

حزب الله لبنان در حمله ای دیگر، شهرک مرگلیوت در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف حمله قرار داد. منابع عبری زبان اعلام کردند در پی این حمله، برق این شهرک قطع شده است.

الموگ بوکر، خبرنگار شبکه ۱۳ : داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم

پایگاه خبری عبری زبان واللا تاکید کرد که پس از استعفای اهارون حالیوا رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی "أمان"، اکنون چالش بزرگ پیش روی رئیس ستاد کل ارتش، تثبیت و نگه داشتن فرماندهان عالی رتبه اسرائیلی است.

طبق نظرسنجی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، ۶۸ درصد اسرائیلی‌ها ادعای نتانیاهو در مورد نزدیک بودن پیروزی در غزه را باور ندارند.

اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم +عکس و فیلم
ادامه تظاهرات در سرزمین های اشغالی

الموگ بوکر خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: داستان حقیقی این روزهای نوار غزه این است که ما آنگونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 55
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ابی آذری زبان هستم IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    38 8
    هردوشون بیشرفن.. خردوغان بیشتر..
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      0 0
      لابد کم علف ریختن جلویش و جفتک میندازه!!!
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    30 5
    اردوغان منافق اصلا قابل اعتماد نیست
    • DE ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      13 1
      اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است و منِ اردوغان شبیه مسعود لجنی .// نه اون خوبه نه ایشون لعنت به هر دوتا شون. تاریخ در مورد عرعردوپا افشاگریهای وحشتناکی را در دل دارد.مادر بزرگ داعش
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    10 2
    دقیقا هیتلر دوم. مشابه چی
    • من IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      2 1
      مقایسه نتانیاهو با هیتلر،توهین به هیتلره
  • IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    20 4
    سران سگیونیست از ترس تو لونه چپیدن اون وقت آیت الله رییسی راحت می‌ره شبه قاره هند پروژه های ایرانی رو افتتاح می‌کنه. خودشون دق مرگ میشن قبل اینکه سقطشون کنیم
  • IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    23 6
    لعت بر حکام بی غیرت عربی و اردوغان که هر جا منافعشون باشه همونجا غش می کنن
  • مهدی US ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    22 4
    از این آدم منافق که خودش بهتر از یابو نیست اینطور حرف زدن خیلی خنده داره.
  • ایران مقتدر IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    25 5
    اردوغان یک صهیونیست منافق است، نوکر حلقه به گوش آمریکا، و این رجز جوانی ها از سیاست کثیف اوست.
  • US ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    25 4
    اردوغان و حکام عربی وطن فروشن
  • رستم ایرانی IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    47 4
    ول کنین این خردوغان صهیونیستی منافق مآب رو اگه راست مبگه رژیم صهیونیستی رو ساپورت نکنه
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    29 5
    در اینکه آن اشغالگر جنایتکار از هیتلر بدتر است شکی نیست ولی جناب اردوغان شما خودت مثل عبدالله ابی رییس منافقین مدینه هستی
  • نوری IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    4 0
    ما که از دو دوزه بازیهای سران عربی سرگیجه گرفتیم . نمیدونیم قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس که از دشداشه های حضرات بیرون زده .خودت که وجودش رو نداری با دشمنان روبرو بشی ،یکی هم که اومده جورتون رو بکشه توی تاریکی با دشنه ازش پذیرایی میکنید . حالا اگه محکوم نکنی کسی نمیگه لالی.
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    15 4
    اردوغان رو آدم حساب نکنید خواهشاااا
    • محمود IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      10 0
      احسنت این مرتیکه منافق خبیث هم در شب عملیات موشکی اطلاعات دقیقی به ارباب بایدن خود داده و یا بهتر بگویم فروخته چون ذات و سرشت این نکبت باج گیری در منطقه هست
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    15 3
    اردوغان یه آدم دو رو است که فقط منافع خودشو می بینه حتی ملتش هم براش اهمیتی ندارن
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    11 4
    ترکیه از یک طرف طرفداری اسراییل رو می کنه از طرف دیگه اونا محکوم میکنه این سیاست انگلیسی تفرقه بنداز و حکومت کن
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      0 0
      وَاین یعنی برای هردوطرفِ میدان داره بازی میکنه،مثل فرده نخودی که توبازی وسطی هست وبرای هردوطرف میدوهه وگُل میگیره وبااین قانونِ بازی خودشودربازی جامیده،امانکته متمایز در بازی وسطی اینه که اون نخودی برای یک نفرباجان ودلِ بیشتربازی میکنه چون ذهنیت فکری اون اینه که فقط ازیک تیم بایدبیشترخوشش بیادنه ازهردو!که اردوغان وامارات متحده عرب دقیقامصداق همین روش روپیش گرفتند،بسیارتیزهوشانه که جای بحث وحرف نمونه که اگه معترضی وبدت میاداز رژیم اسرائیل وازرفتاروطرزه فکرش چرااون کاروکردی؟واگه خوشت میومدپس چرافلان حرفوزدی وجرمشومحکوم کردی؟واینجوریه که دارندهمه اذهان روفریب میدندکه بعدازپایانِ جنگ غزه ازفشاره اتهامات بعدهاقِسِردربرندوشونه خالی کنند. ایالات متحده عربی واردوغان والهام علی یف لنگه دوم وهم ذات اسرائیلی هاهستند. اینهاخوششون میادازحاکمیت های ظالم وزورگووجانی فقط ثروتمندوقدرتمندباشه براشون اونوقت هیچ چیز دیگه معنایی نداره😒
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    8 3
    اردوغان شریک دزد و رفیق قافله این حقه باز واسطه دریافت نفت باکو و تجارت میلیاردی خود با اسرائیل است دیگه حنایش رنگ ندارد مردم مسلمان ترکیه این مرد هزار چهره را شناخته اند
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    6 1
    اگه فلسطین متعلق به جهان اسلامه ،چرا فقط ایران باید خرج جنگ با اسراییل رو بده ؟
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    29 2
    به اعراب اعتمادی نیستم مخصوصا عربستان
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    28 4
    سیاه بازی، یه یهودی به یک یهودی دیگه متلک انداخت اردوغان خر کیه
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    6 5
    مگه ترکیه فیلمهای کمدی نداره که اردوغان میخواد مردم منطقه رو بخندونه مردم فلسطین به خندوندنهای اردغان و ترکیه عادت دارن اما چاره ای نیست سعی می کنیم کمی بخندیم فقط اردوغان باید قول بده که بیشتر از این مردم فلسطین رو از بابت رذالتهاش نخندونه که از خنده روده بر بشن !!!!!!!
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    7 3
    اردوغان کثیف داعش پرور،در عمل به صهیونیستها کمک میکند ودرظاهر دندانهایش را به فلسطینی‌ها نشان میدهد
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    6 52
    اردوغان به فکر منافع ملت خودش اس چرا خودش رو بی خود به خاطر فلسطین درگیر کنه؟؟؟کسانی تاریخ میدونن قشنگ در جریان هستن زمان عبدالحمید همین عرب‌ها خیانت کردن به عثمانی و هزاران سرباز تورک شهید شدن
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      8 2
      دهنت رو ببند
    • حمید ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      6 4
      بیشین بینیم بابا .به فکر منافع ملتش است.چرت نگو .اگر به فکر منافع ملتش بود نباید دچار تورم 400 درصدی رو بدون هیچ تحریمی میشد.مردم ترکیه برای خریدن نان بیات شده که کمترین قیمت رو داره صف میکشند ولی این مردک خردوغان دچار توهم امپراتوری عثمانی شده دست به هرکاری میزنه.همراهی با داعش و نتانیابو.ذلالت از این بیشتر نمیشه.
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    23 3
    عرعرعردوغان منافق رذل که تکلیفش معلومه.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    13 3
    بازم اردوغان منافق. فریب این دورو رو نخورید
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    5 3
    اعراب و ترکیه ای ها اصلا قابل اعتماد نیستند
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    5 3
    خدا لعنت کنه این اعراب خائن رو
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    1 2
    کشف حجاب حرام سیاسی و شرعیست و باید قانون را درست احرا کنید مدارس دروس قران و قران صبحگاهی را احرا کنید بساط ورزشگاه جگع مگر در مواردی که هنجار شکنی نباشد
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    4 0
    و تو حامی شبه هیتلر هستی ای اردوغان چاخان
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    12 0
    عردوقان نگرانه مبادا از ایران عقب بیفته منتهی ترسو و محافظه کارم هست
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    5 0
    هیلتر دیکتاتوری بود که انتقاد ملت را قبول نمیکرد و هر رهبر که نقد و انتقاد مردمش برایش آزاردهنده و تلخ باشد دیکتاتوری محصوب میشود
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      2 0
      درسته کاملا
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    2 61
    انگار هیچ کشوری حماس رو گردن نمیگیره و در جنگ نطامی رسمن ازش حمایت نمیکنه
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    4 0
    تو یکی خفه شو خردوغان! رفیق گرمابه و گلستانه شیطانی یابو! گرگه تو لباس میش! روباه زرد حیله باز! قبل جنگ هر هفته میرفت تل آویو با هیتلر دوم دل میداد قلوه می‌گرفت
  • US ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    3 0
    مشرق اخبار تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا رو پوشش بده. تو دست کم ۸ دانشگاه معتبر آمریکا مثل هاروارد و کولومبیا و تگزاس و کالیفرنیا جنوبی و ... تظاهرات علیه اشغال غزه برگزار شده و پلیس بالای ۱۰۰ نفر رو دستگیر کرده و تهدید به اخراج کرده
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    2 0
    مردم آمریکا و اروپا مالیات میدن و دولتهاشون این پولارو خرج نسل کشی در غزه میکنن و به صهیونیستها میلیاردها دلار کمک میکنن .این کار ۷۵ ساله که صورت میگیره.ملتها دیگه بیدار شدن و دیگه خیانت دولتهاشونو برنمیتابن
  • US ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    3 0
    آقای اردوغان حمله شفاهی و فحاشی و دشنام دادن از راه دور علیه اسرائیل با شما حمله نظامی و گوشمالی اسرائیل با ایران ، اینکه در کاخ خود بنشینید و مثل پیرزن ها بر سر و سینه بکوبید و فقط لعن و نفرین کنید نه اسرائیل تنبیه میشود ونه دست از جنایت های خود برمی دارد باید مثل ایران اسرائیل را گوشمالی داد اگر می توانید بسم الله اگر نمی توانید عاقلانه سکوت کنید
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    77 1
    اردوغان حرف مفت نزن. پرچم اسرائیل در خاکت رفته بالا بیارش پایین اگه راست میگی
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    1 0
    یعنی چی یعنی ؟
  • Mohammad IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    1 0
    جدا کفتارهای وحشی به دل رحمی خود در برابر شیاطین اسرائیل مانند نتانیاهو و ... می بالند. وجود اسرائیل برای انسانیت فاجعه بار خواهد بود.
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    2 0
    تویکی دیگه کامل سکوت کن وخفه شو،منافق عثمانی!همکاسه وگماشته ی صهیونیست ها!
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 1
    تنها راه حل ما در ایران نه اصلاحطلبان بلکه اینه که ما با نیت خیر در موصع قدرت قرار بگیریم راه حل دیگری نمی بینم که بشه این کار را انجام داد
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 0
    اصلاحطلبها هیچ اجازه ویزه و خاصی برای گفتگو حداقل با قوه قصاییه را نباید داشته باشند همه در نشست سخنگوی قوه قصاییه به توماج صالحی شکایت دارند می خواهند از پرونده اون بپرسند قوه قصاییه و نشست سخنگوی قوه قصایی می تونه این کار را انجام بده ...
  • نوری IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    1 0
    اسراییل و آمریکا و همه کسانی در این جنایات وحشیانه دستی دارند همگی روزی سزای این کارهایشان را خواهند داد ولی در حیرتم چگونه جنایات ایشان باید به حساب یک دین الهی که صاحب کتاب و پیامبر اولوالعزم میباشد ، گذاشته میشود تا جایی که حتی در موقع سخنرانی آقای حوثی بصورت شعار در پشت سر ایشان در سطر چهارم با خط قرمز عنوان العنه علی الیهود دیده میشود. برادر مجاهد یهود دین الهی میباشد .به دینی که از سوی خدا آمده لعنت نفرست .
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 1
    خب واقعیت اینستکه من نمی خواهم به کشور خاصی بروم به حکومت ان کشور ملحق شوم ، فقط یک حکومت را قبول داشتم انهم حکومت روسیه بود
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 0
    واقعیتش من علاقه دارم ،
  • علی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    2 0
    چه منافقی است این اردغان....
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 0
    تو معاویه ای
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 1
    اردوغان حرام زاده منافق
  • هموطن RO ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    1 1
    عکس این جانوران را منتشرنکنید همه حالت تهوع گرفته اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس