بهزاد داداش زاده

پیشکسوت پرسپولیس گفت: هیچ چیزی نمی‌تواند مانع قهرمانی پرسپولیس بشود مگر خود بچه‌های تیم ما چون استقلال تیمی نیست که در قواره قهرمانی باشد.

سرویس ورزش مشرق - بهزاد داداش زاده بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره شرایط به وجود آمده در تعویق موقت برگزاری مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: جا دارد این واقعه تلخ را به عموم مردم کشور و هم‌وطنان عزیزم تسلیت بگویم. همه ما در شوک فرو رفته‌ایم و طبیعتاً بازی‌های فوتبال هم باید به تعویق بیفتد اما این اتفاق چند روز نمی‌تواند مانع از بردهای خوب پرسپولیس و تکرار آنها شود.

وی افزود: گرچه قطعاً بچه‌های تیم پرسپولیس آماده دیدار با استقلال خوزستان بودند اما فاصله کوتاه به وجود آمده بین تاریخ اول برگزاری و زمان جدید برگزاری مسابقات نمی‌تواند مانع دشواری برای ادامه مسیر بازیکنان خوب تیم پرسپولیس باشد. من مطمئنم پرسپولیس باز هم در دیدار با استقلال خوزستان به همان سبک فوتبال خوب و تهاجمی‌اش ادامه می‌دهد و ۳ امتیاز این بازی را هم می‌گیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در این باره که تیم‌های ته جدولی تا چه اندازه می‌توانند برای رقبایشان خطرناک باشند توضیح داد: قطعاً استقلال خوزستان به بقای در لیگ برتر فکر می‌کند و نمی‌خواهد امتیازی مقابل پرسپولیس از دست بدهد اما آنها خوب می‌دانند که با بهترین تیم حال حاضر فوتبال ایران رودر رو می‌شوند. بدون تعصب می‌گویم که پرسپولیس در طول هفته‌های اخیر بهترین فوتبال را در لیگ برتر ارائه کرده است. شاید بعد از پرسپولیس سپاهان تیمی باشد که فوتبال را به زیبایی بازی می‌کند. اما نباید فراموش کنیم که به هر حال تیم‌های جنوبی می‌توانند در ضد حملات و بازی‌های تهاجمی خطرناک ظاهر شوند.

پرسپولیس یک شیر درون دروازه دارد/ سانحه بالگرد  شوک بدی بود ولی قهرمان می‌شویم

وی در ارتباط با ضد حملات احتمالی تیم استقلال خوزستان تاکید کرد: البته ما خیال‌مان بابت خط دفاعی و دروازه تیم راحت است. با وجود بیرانوند که مثل شیر درون دروازه ایستاده هر ۱۰ بازیکن حاضر درون زمین فوتبال مطمئن هستند که پرسپولیس دروازه‌اش به این راحتی‌ها باز نمی‌شود. ما امید زیادی به این تیم داریم و آن یک امتیاز قطعاً در هفته‌های آینده به شکلی برعکس رقم می‌خورد که پرسپولیس بتواند به بالای جدول برود و شانسش برای قهرمانی را افزایش دهد.

پرسپولیس یک شیر درون دروازه دارد/ سانحه بالگرد  شوک بدی بود ولی قهرمان می‌شویم

داداش زاده درباره رقابت سنگین دو تیم سرخابی در بالای جدول توضیح داد: با توجه به شرایط پیش آمده در بالای جدول قطعاً فشار زیادی روی دو تیم وجود دارد ولی من با شناختی که از بازیکنان پرسپولیس دارم مطمئنم که بچه‌های پرسپولیس این فشار را تحمل می‌کنند اما استقلال را در حد تیمی ندیدم که بتواند از پس چنین مشکلاتی بر بیاید. آنها در دیدار با تیم شمس آذر قزوین نزدیک بود امتیاز از دست بدهند. هرچند که در برخی مسابقات هم متزلزل نشان دادند اما پرسپولیس اینگونه نیست. نگاه نکنید که ما در جام حذفی آن شرایط برای مان به وجود آمد که دلیلش تعویض‌های اوسمار بود و حالا او هم به خوبی فهمیده نباید چنین کاری را انجام می‌داد.

وی در پایان گفت: امیدوارم پرسپولیس با کسب سه پیروزی متوالی در نهایت این فصل قهرمان شود و فصل را با یک موفقیت بزرگ به پایان برساند. ما نیم فصل اول را آسان از دست دادیم ولی نباید نیم فصل دوم را به این راحتی از دست بدهیم. حق پرسپولیس چیزی جز قهرمانی نیست و من مطمئنم این اتفاق برای ما رخ می‌دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس