عصبانیت نتانیاهو از اظهارات اخیر رئیس جمهوری کلمبیا

به عقیده بسیاری از کارشناسان و مقامات سابق رژیم صهیونیستی، نتانیاهو به این دلیل جنگ را طول میدهد که از سرنگون شدن دولت خود توسط بن گویر و اسموتریچ هراس دارد و از این رو تلاش برای پایان آن نمی‌کند.

سرویس جهان مشرق - فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی، سرلشکر گای تزور، طی مصاحبه خود به تحولات جبهه شمالی و رفح اشاره کرد. وی در بخشی از اظهارات خود هشدار داد که تا زمانی که حماس در قدرت است، فلسطینیان در تعداد بالا به آن ملحق خواهند شد.ما وارد جنگ فرسایشی شده‌ایم اکنون در استراتژی، دچار مشکل هستیم، گویی می خواهیم این جنگ را تا ابد ادامه دهیم اگر جایگزینی برای دولت حماس در نوار غزه نداشته باشیم، همه دستاوردهای نظامی ما از بین خواهند رفت.

این ژنرال صهیونیست در رابطه با درخواست ها برای توقف جنگ برای تبادل اسرا گفت: درخواست توقف جنگ، برای بازگشت اسرا، اقدام درستی است.

گای تزور تصریح کرد: این جنگ بدون هدف راهبردی، به هیچ دستاورد استراتژیک منجر نمی شود، آنها به هیچ چیز نخواهند رسید. ما به یک هدف استراتژیک نیاز داریم که به دولت اسرائیل اجازه دهد به روی مرزهای شمال تمرکز کرده و برای جنگ با حزب الله در آنجا آماده شود.

فلسطینی‌ها همچنان به حماس ملحق میشوند
"فلسطینی ها همچنان به حماس ملحق می شوند":
چاله ای که اسرائیل برای خود حفر می کند

این افسر ارشد سابق ارتش رژیم صهیونیستی در پایان گفت: ما نمی توانیم حتی یک قطعه زمین را واگذار کنیم، این امر اسرائیل را تحقیر می کند. مشکل ما این است که نتانیاهو تلاش می کند تا جنگ را به مدت نامحدودی طول دهد، زیرا می ترسد بن گویر و اسموتریچ دولت او را سرنگون کنند و تمام ماجرا همین است.

اختلافات میان مقامات رژیم صهیونیستی در سایه ضربات سنگینی که این رژیم از مقاومت فلسطین متحمل می‌شود شدت یافته است. آویگدور لیبرمن رئیس حزب صهیونیستی موسوم به «اسرائیل خانه ما» در رابطه با کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر کنونی این رژیم گفت: این کابینه، شکست‌خورده است و ما را به سوی پیروزی در جنگ هدایت نمی‌کند.

رئیس این حزب صهیونیستی ادامه داد: تداوم کابینه نتانیاهو خطری برای اسرائیل و آینده آن است. از اعضای کنست و لاپید رئیس جریان مخالفان می‌خواهم که اتاق عملیات مشترکی را برای سرنگونی این کابینه تشکیل بدهند.

لیبرمن افزود: کابینه نتانیاهو ناکام است، منجر به تفرقه شده و هیچکدام از اهداف جنگ را محقق نکرده است. از ساعر، گانتز و لاپید می‌خواهم که ائتلاف مشترکی را برای سرنگونی کابینه نتانیاهو تشکیل بدهند. کمی پیش‌تر نیز «یائیر لاپید» رئیس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی انتقادات شدیدی را از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم انجام داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    0 0
    اول یک جنگ هستیم و فعلا این جریانات ادامه داره
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    1 0
    مگه این مردک چقدر زور داره که کابینه اش در مقابل مخالفت سراسری داخلی و خارجی حتی امریکا و انگلیس خبیث همچنان پابرجاست؟ خلاصه کردن جنایات این رژیم وحشی در شخص پلید نتانیاهو درست نیست! شما هم نباید فریب این نامردها را بخورید. میخواهند با انتساب جنایات به یک شخص کلیت این رژیم سفاک را حفظ کنند..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس