بادامکی: فینال بزرگی را بردیم/ هر چه دوست دارند بگویند

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: فینال بزرگی را مقابل شمس‌آذر پیروز شدیم و به سه امتیاز مهم دست یافتیم.

به گزارش مشرق، حسین بادامکی پس از برتری سه بر یک پرسپولیس مقابل شمس‌آذر قزوین گفت: از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس تشکر می‌کنم. امروز بازی فوق‌العاده سختی در قزوین مقابل شمس‌آذر که نتایج خیلی خوبی گرفته و از جان مایه گذاشت، داشتیم. از هوادارانمان هم تشکر ویژه می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند.

معاون باشگاه پرسپولیس افزود: یک فینال خیلی بزرگ را بردیم. خدا را شکر که توانستیم صدر را حفظ کنیم. در بازی آخر ان‌شاءالله با حضور هوادارن پیروز شویم و قهرمان لیگ شویم.

او درباره دلایل سکوت باشگاه پرسپولیس به اتهامات جواد نکونام، سرمربی استقلال، و بازیکنان این تیم گفت: این صحبت‌ها الان جایش نیست. ما فقط فکر بازی‌های خودمان هستیم. عیب ندارد هر چه دوست دارند بگویند. از اول فصل این صحبت‌ها زیاد بوده است. مهم سه امتیاز بود که به دست آمد. انشاءالله بازی بعد جشن قهرمانی را برگزار کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پیرو IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    1 3
    هفته 28یادت نره بازی 28 برای تیم شماادر آورد آقای داور .آقای کوپال از این به بعد توی هر ورزشگاهی تشویق میشه نترس بی وجدان.حق استقلال خوزستان مثل آب خوردن خوردید بخاطر تیم لنگی خاک بر سرت .ابرو هر چه داور با شرف خوردی.ترسو. بزدل .بیشعور.
  • IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    4 1
    هرچه دوست دارند هم نیست ! ان شاء ا.. بعد از قهرمانی اگر مسئولان به توهینهای کادر فنی بیعرضه استقلال رسیدگی نکنند 50 میلیون هوادار پرسپولیس خودشان بلدن جطور دهان نجس یاوه گو را خرد کنند.
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    1 0
    ساکت بابا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس