‌‌

محمد علی ابطحی: جریان اصلاح‌طلب تصمیم گرفته که برخلاف دوره های قبلی مشارکت فعالی در انتخابات پیش‌رو داشته باشد.

به گزارش مشرق، محمد علی ابطحی، معاون سیدمحمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری، گفت: جریان اصلاح‌طلب این بار تصمیم گرفته که برخلاف دوره‌های قبلی، مشارکت فعالی در انتخابات پیش‌رو داشته باشد.

ادامه گفتگو محمد علی ابطحی با رسانه عربی «العربی الجدید» را بخوانید:

** «محمد علی ابطحی» ابتدا از فرصت محدود و فوری اصلاح‌طلبان برای چینش برگه‌های انتخاباتی خود گفت اما تاکید کرد که این مساله باعث نشده که اصلاح‌طلبان در این زمان کوتاه، با هم تماس و مشورت درمورد انتخابات نداشته باشند. وی ادامه داد: این امر باعث می‌شود که اصلاح‌طلبان قبل از اینکه شورای نگهبان لیست نهایی نامزدها را اعلام کند، فعالیت انتخاباتی خود را شروع و نامزدهای خود را معرفی کنند. شورای نگهبان قرار است ۲ هفته قبل از برگزاری انتخابات لیست نهایی را منتشر کند، بنابراین نه اصلاح‌طلبان و نه اصولگرایان نمی‌توانند منتظر انتشار این لیست بمانند.

**رئیس مؤسسه بین‌المللی گفتگوی ادیان در ادامه تاکید کرد که جریان اصلاح‌طلب تصمیم گرفته که برخلاف دوره های قبلی مشارکت فعالی در انتخابات پیش‌رو داشته باشد. اصلاح‌طلبان در وهله اول تصمیم گرفتند که در انتخابات پیش‌رو مشارکت کنند و با توجه به تجربه‌ای که در حمایت از حسن روحانی دارند، تصمیم گرفتند از نامزدهای غیر اصلاح‌طلب حمایت نکنند زیرا او (روحانی) آسیب زیادی به جریان اصلاح‌طلب وارد کرد.

** ابطحی به تعداد نامزدهای ریاست جمهوری اصلاح طلبان نیز اشاره‌ای کرد و گفت: اکنون شخصیت‌هایی وجود دارد که آمادگی کاندیداتوری دارند و مشورت‌ها در مورد اعلام هویت نامزد و یا نامزدها ادامه دارد.

**معاون پیشین خاتمی افزود: نام نامزدهای اصلاح‌طلب احتمالی اکنون درحال بررسی است، با این حال باید جایگاهی که هر نامزد ممکن است در جامعه داشته باشد در نظر گرفته شود. برخی شخصیت‌های اصلاح‌طلب ممکن است توان اداره کشور را داشته باشند اما از مقبولیت مردمی برخوردار نیستند و عکس این مساله نیز صدق می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    2 1
    اصلاح طلبان تهوع آور باردیگر به میدان آمده اند تا چنانچه رأی لازم را از ملت غصب کنند، مأموریت ناتمام خود را در به تعطیلی کشیدن کارخانجات، صنایع و تولید و رکود مسکن و بیکاری سرسام آور و گرانی و تورم هفتاد درصدی و کرنش در مقابل غربی ها و دوقطبی سازی ملت و برجام های دو و سه و چهار و ...... را تمام کنند! حالا موفقیت شان بستگی به تأثیر عوام از میزان عوام فریبی شان دارد!!!
  • علی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    1 0
    اسراییل برای مهار هسته مرکزی محور مقاومت یعنی ایران به یک رییس جمهور اصلاح طلب نیاز دارد رییس جمهور اصلاح طلب یعنی آغاز خلع سلاح موشکی و نابودی توان هسته ای که در نتیجه آن ایران در جنگ جهانی پیش رو براحتی گوشت قربانی خواهد شد.
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    0 0
    مملکت فقط برای تندرو و کاسبان تحریم نیست . احزاب مردمی اصلاح طلب هم‌حق دارند. به اندازه کافی مردم تحریم و بدبختی تحمل می کنند تندرو ها‌ و جنگ طلب های منفعت طلب باید ازقدرت کنار برن وگرنه انقلاب دیگری میشود و نظام سقوط میکند چون مردم‌ دیگه تحمل این همه ظلم رو ندارن.
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    0 0
    از امریکا تا کانادا سازمانهای نظر سنجی آنها صحت نتیجه انتخابات ۸۸ را تایید کردند کسی خبر دار نشد اینم نتیجه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس