‌

داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری برای ثبت‌نام باید دارای حداقل سن ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام شمسی در هنگام ثبت‌نام باشند.

به گزارش مشرق، از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ و تاریخ تعیین شده توسط شورای نگهبان، ثبت نام نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران آغاز شده است.

بر اساس معیارهای اعلام شده توسط شورای نگهبان، داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری برای ثبت‌نام باید دارای حداقل سن ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام شمسی در هنگام ثبت‌نام باشند.

داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری باید حداقل دارای مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی ارشد یا معادل آن مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه باشند.

همچنین وزرا، استانداران، شهرداران شهرهای بالای دو میلیون نفر جمعیت، فرماندهان عالی نیروهای مسلح با جایگاه سرلشگری و بالاتر می‌توانند در انتخابات ریاست‌جمهوری کاندیدا شوند. بر اساس این ابلاغیه، نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی منعی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری ندارند.

احمد وحیدی، وزیر کشور در ساعات ابتدایی فرایند ثبت‌نام در محل ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شد و مقابل خبرنگاران درباره روند نام‌نویسی داوطلبان در چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری توضیح داد.

وزیر کشور در ابتدا تاکید کرد: ان‌شالله همانگونه که در انتخابات مجلس شاهد بودیم، معیارهای سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت شکل خواهد گرفت. در شرایط حساس کنونی به حمدالله با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و بهره‌گیری از قانون اساسی این بحران را پشت سر گذاشتیم و هیچ خللی در امور کشور ایجاد نشد.

وی افزود: امیدواریم با مشارکت همه احزاب و شخصیت‌های مختلف شاهد پاکی و رعایت اخلاق انتخاباتی باشیم.

وحیدی: نام‌نویسی از داوطلبان، به مدت ۵ روز، تا دوشنبه چهاردهم خرداد ادامه دارد

از صبح روز پنجشنبه، ۲۵ نفر برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری به ستاد انتخابات رفته‌اند که هیچ‌کدام شرایط اولیهٔ ثبت‌نام را هم نداشته‌اند.

چرا ۲۵ داوطلب ابتدایی روز پنجشنبه ثبت‌نام نشدند؟

ستاد انتخابات وزارت کشور در این دوره، قبل از ورود کاندیداها به سالن اصلی جهت ثبت نام، مدارک آنان رو مورد بررسی قرار می‌دهد و به کسانی که شرایط احراز را ندارند، اجازه ورود به محل اصلی ثبت نام را نخواهند داد. به همین منظور تا حدود ۲ ساعت پس از آغاز فرایند ثنام‌نویسی، هیچ‌گونه ثبت‌نامی در محل اصلی انجام نشده است.

«اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور جزئیات بیشتری از فرآیند ثبت‌نام را اعلام کرد و گفت: نام‌نویسی به صورت الکترونیکی به شورای نگهبان ارسال می‌شود و در طی بازه ۷ روزه احراز صورت می‌گیرد و ۲۲ خرداد اسامی نامزدهای ریاست‌جمهوری را اعلام می‌کنیم.

نام‌نویسی به صورت الکترونیکی به شورای نگهبان ارسال می‌شود

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در تشریح تامین امنیت انتخابات اعلام کرد: اولویت دستگاه‌های امنیتی، حفظ آرامش مردم است و باید هر گونه اقدامی که منجر به ایجاد تنش در جامعه می‌شود تحت کنترل دستگاه‌های ذیربط قرار بگیرد.

به منظور جلوگیری از هرگونه اقدام خلاف قوانین و قواعد مندرج در قانون برگزاری انتخابات، از سوی نامزدها و ستادهای تبلیغاتی آنها، لازم است همه ضمن مرور قانون برگزاری انتخابات، نسبت به اجرای مفاد آن در حوزه خود تلاش کنیم.

یک نماینده سابق مجلس چراغ ثبت‌نام را روشن کرد

پس از مصاحبه سخنگوی ستاد انتخابات کشور محسن صباغیان نمیانده مردم بافق در مجلس به عنوان اولین فرد واجد شرایط ثبت نام در انتخابات وارد ستاد انتخابات کشور شد.

رونمایی از اولین نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات

مصطفی کواکبیان در اولین روز از ثبت‌نام‌ها برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و با گذراندن مراحل اولیه برای کاندیداتوری ثبت نام کرد.

رونمایی از اولین نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات/ سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد +عکس و فیلم

فرصت پنج دقیقه ای هر کاندیدای انتخابات برای ارائه برنامه ها در ستاد انتخابات

فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

عباس مقتدایی وارد ستاد انتخابات شد

عباس مقتدایی نماینده مجلس در ستاد انتخابات برای ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

رونمایی از اولین نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات/ سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد +عکس و فیلم

اطلاعیه «شماره یک» ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری" رسانه ملی

متن اطلاعیه به شرح زیر می‌باشد:

به استحضار مردم شریف ایران می‌رساند در پی سانحه غم انگیز شهادت رئیس جمهور و همراهان در سانحه بالگرد، بلافاصله ستاد انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در سازمان صداوسیما هفته گذشته تشکیل شد. این ستاد بلافاصله طی جلسات فشرده و برای ایفای وظایف سنگین رسانه ملی در تامین بسترهای لازم برای تبلیغات نامزدهای محترم، موارد زیر را مصوب کرد:

۱. قرعه کشی برای تعیین زمان بندی تولید و پخش برنامه های تبلیغات رادیو و تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بلافاصله پس از اعلام فهرست نهایی نامزدهای محترم با حضور نمایندگان آنها در سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

۲ . برنامه های تبلیغاتی رادیو و تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مانند دوره های پیشین ترکیبی از برنامه های زنده و ضبطی از جمله مناظره خواهد بود.

۳. ستاد انتخابات سازمان همچنین یک کانال اختصاصی را در سامانه تلوبیون برای پخش برنامه های زنده و ضبطی به هر یک از نامزدها اختصاص خواهد داد.

۴. هر یک از نامزدهای محترم می توانند در صورت تمایل دو مستند تلویزیونی سی دقیقه ای و دو مستند رادیویی سی دقیقه ای برای پخش در شبکه های رادیویی و تلویزیونی تهیه کنند.

۵. ستادهای تبلیغاتی هر یک از نامزدها همچنین می توانند دیدگاه های ایشان خطاب به مردم هر یک از استان‌ها را برای پخش در شبکه‌های صدا و سیمای استان‌ها در قالب یک برنامه بصورت رو به دوربین به تعداد استان‌ها تهیه کنند.

۶. با توجه به این که براساس قانون، نظارت بر برنامه های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی نامزدها اعم از ضبطی و زنده به کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سپرده شده، کلیه برنامه های ضبط شده نامزدها باید در موعد مقرر که متعاقبا اعلام می شود، تحویل این کمیسیون شود.

بر اساس ماده ۶۲ قانون انتخابات ریاست جمهوری، ترتیب و تنظیم تبلیغات رادیو و تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید به تصویب کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برسد، لذا موارد پیشنهادی ستاد انتخابات رسانه ملی در نخستین جلسه این کمیسیون در تاریخ نهم خرداد مطرح شد و به تصویب کمیسیون یاد شده رسید. یادآور می‌شود کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری شامل این اعضا است:

-دادستان کل کشور یا نماینده تام‌الاختیار او

- وزیر کشور یا نماینده تام‌الاختیار او

- دبیر هیئت اجرائی مرکزی انتخابات

- رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما یا یکی از اعضای این شورا به انتخاب شورا

- رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یا نماینده تام‌الاختیار او

ستاد رسانه ملی همچنین مصوب کرد گروه های برنامه ساز با هدف پربارتر شدن هر چه بیشتر برنامه های تلویزیونی مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری، از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طراحی سوالات در برنامه های مناظره، میزگرد و گفتگو استفاده و برنامه ریزی کند.

ثبت‌نام ۳ نفر قطعی شد

«محسن اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با بخش خبری ۱۴ تاکید کرد که ثبت‌نام سه نفر از داوطلبین نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری قطعی شده است.

اسلامی در این باره تصریح کرد: تاکنون ثبت‌نام سه نفر از داوطلبینی که دارای شرایط قطعی بودند، قطعی شده است.

وی در عین حال گفت: توصیه من به داوطلبین محترمی که دارای شرایط هستند، این است که ظرف امروز و فردا مراجعه داشته باشند و فرآیند ثبت‌نام خود را به روز آخر موکول نکنند.

رئیس خانه احزاب ایران وارد ستاد انتخابات ریاست جمهوری شد

قدرتعلی حشمتیان، رئیس خانه احزاب ایران جهت ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات شد.

رونمایی از اولین نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات/ سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد +عکس و فیلم

سعید جلیلی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با مراجعه به ستاد انتخابات کشور، برای نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

میراحمدی از ستاد انتخابات بازدید کرد

«سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، حوالی ساعت ۱۶:۳۰ از محل ستاد انتخابات وزارت کشور بازدید به عمل آورد.

سعید جلیلی درباره کارکرد «دولت در سایه» گفت

«سعید جلیلی» پس از اتمام فرایند ثبت‌نام، با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به کارکرد «دولت در سایه» که پس از روی کارآمدن دولت یازدهم، به ایجاد آن همت گماشت گفت: ما در ۱۰ سال گذشته در گفتمانی به نام «دولت در سایه» به این اندیشیده‌ایم و با شبکه‌ای از نخبگان پیرامون این دولت، بحث‌های کارشناسی را انجام دادیم. در تمام این مدت فارغ از اینکه دولت مستقر، رفیق یا رقیب ما بوده است، سعی کردیم نتایج بررسی‌های خود را به دولت‌مردان ارائه دهیم.

جلیلی افزود: نکته مهم این است که رئیس‌جمهور باید بداند چه فرصت‌هایی وجود دارد. اگر صحبت از برنامه می‌شود رئیس‌جمهور باید به آن برنامه، اشراف کامل داشته باشد و اینکه چگونه از این فرصت‌ها به نفع ملت ایران استفاده حداکثری کند و به حداقل‌ها راضی نشود؛ اداره روزمره کشور را کافی نداند و به قله‌ها نگاه کند.

روز نخست ثبت‌نام به پایان رسید

مطابق برنامه زمان‌بندی‌شده، مهلت ثبت‌نام داوطلبین نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری راس ساعت ۱۸ به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 77
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 26
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    27 6
    اینطوری خوب شد
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      1 1
      هم خوبه و هم بد. خوبه دیگه هرکسی بر نمیداره بیاد ثبت نام کنه .. بده، دایره افراد برای حضور .. بسیار محدود میشه ..
    • US ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      3 3
      من سعید محمد را فقط اسمش را شنیدم و نمیدانم سوابقش چیه ؟ نمیدانم اگردرقرارگاه خاتم ص بودند موفق بودند یانه ؟ اصولگراست یانه ؟ کواکبیان شهوت کلام دارد و سطحی است و خیلی راحت به دیگران برچسب میزند . همین امروز بااینکه وقتش تمام شد گفت : نمیذارن!؟ راحت دروغ وتهمت زد اما صباغیان اعتراضی نداشت چون پرسید سوال ازمن میشه ؟ گفتند : وقتت تموم شده مشرق نباید فکرکند ما مردم کاملا کاندیدها را میشناسیم مثلاً صباغیان نماینده کجا بوده ؟ پس مثبت‌ومنفی سیاسی وعملکردشان را بگویید.بنظرمن اگر بذرپاش کاندیدا شود رای دارد . او عضو دولت شهید رییسی بوده ،خانواده شهید بوده ، جوان است و پرانرژی و خصایص فردیش هم خوب است منصوری هم خوب است آقای مخبر سنش بالاست و نمی‌تواند مثل شهید رییسی کریم فعالیت کند اویک استثنابود خدایش رحمت و مغفرت افزون کند
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      6 3
      ایشون یک روزنامه افراطی دارد. ابتدا مطلب می نویسد بعدا فکر می کند چه نوشته. زمان احمدی نژاد قبل از اینکه احمدی نژاد صحبت کند ایشون مطالب نشنیده را نقد می کرد. افراطیون افساد طلب باید دست از افراطی گری بردارند
    • رضا IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      12 9
      آقای سعید جلیلی گزینه خوبی هستند. انقلابی مومن و ادامه دهنده رئیس جمهور شهید انشاء الله
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      5 11
      وقتی سعید جلیلی میگه جمعیت نخبگان آدم ترسش میگیره که اگر انتخاب بشه چه بر سر مملکت میخواد بیاد. این چرا دست بردار قدرت نینست؟ کلا بعد از مرحوم رئیسی این افرادی که دارن ثبت نام میکنند خیلی کوچیکند
    • DE ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      5 6
      اقای سعید جلیلی یکی از شخصیت های سیاسی هست که خواهد توانست وضعیت اقتصاد مقاومتی بدون وابستگی به دلار را در ایران کلید بزند و وضعیت سفره مردم را در چهار سال اول بهبود ببخشد . البته سیاه نمایی جریان های اصلاح طلب و ضد انقلاب خارج نشین علیه ایشان در فضای رسانه ای و مجازی بشدت شکل گرفته است .
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    19 13
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودک کش و زن کش اسرائیل
  • DE ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    4 7
    یک سؤال، آیا خاوری می‌تواند در انتخابات شرکت کتد؟؟ اگر توبه کرده و برگردد مشکلی برای کاندیدا شدن ندارد؟؟ لطفا کسانی که وارد هستند پاسخ دهند تا بدانیم.
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      11 6
      همه ایرانیان دنیا به شرط توبه میتونن بیان ثبت نام کنند بجز احمدی نژاد.آخه از قدیم گفتن توبه گرگ مرگه
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      0 0
      خیر. حالا تو جواب بده اگر خاوری دزد به دولت فدرال آلمان اعلام وفاداری کند، ممکن است که به عنوان فرد نزدیک به فلسفه فکری آلمان نامزد پست صدر اعظمی شود؟ اگر اطلاع داری مستند جواب بده.
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      0 0
      اون بیاد ایران . اون وقت تصمیم گیری میشود که برود رییس جمهور شود یا پای طناب دار...
    • ادرین DE ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      1 3
      احمدی نژاد کاندید بشه رکورد تاریخ رای تو ایران میشکنه. شک نکنید. سی ملیون رای میاره
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    10 25
    فقط دکتر ظریف.کاش ثبت نام کنه
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      22 5
      غیرازبازکردن نیشش تابناگوش به چه دردی میخوره
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      15 3
      البته خنده هاش برای جان کری اخمش برای هموطن
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      11 5
      عامل بدبختی بورس
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      7 29
      دکتر ظریف:امیر کبیر ایران
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      7 35
      شما تندرو های 5درصدی چه کینه ای به اصلاح طلبان دارین
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      11 3
      شوخی ایش هم زشته
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      3 2
      خودشو ناراحت نکن شاید۶ درصد باشیم
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      3 2
      فشاری نشو فعلا که تو تشییع شهید عزیزر 12 میلیون ایرانی اومدن توی یک درصذی برو رفقای اشغال طلبت رو جمع کن بلکه باز مفتضح نشید
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    18 17
    فقط سعید محمد
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      43 18
      سید محمود نبویان. همطراز رئیسی.
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      7 38
      نبویان فقط ایده ال طیف تندرو و ۵ درصد مردم است کسی که مجلس ۴۰۰ هزارتا رای اورده نمیشه رئیس جمهور شود
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      23 3
      عمو یادگار مجلس 25 میلیون رای اورده و تهران 1800000 یعنی نبویان به احتمال زیاد در صورت گزینه نهایی بودن ایران دوستها و انقلابیها و مومنین و مسلمانها حداقل 22 میلیون رای بیاورد عقلت را بکار بنداز تا بعدا شگفت زده نشی
    • اصلاح طلب IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      2 8
      فقط دکتر پزشکیان
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    13 31
    فقط دکتر محموداحمدی نژاد
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      8 13
      عامل بدبختی اقتصاد با دادن یارانه که بعد از 17-18سال اقتصاد قد الم نکرد
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      0 0
      الیه خدا کنه بیاد
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    13 4
    هههه. مصطفی کواکبیان هم می خواد رئیس جمهور بشه!! خدایا با کیا شدیم 90 میلیون. لابد میشه اولین رئیس جمهور شنگول!! خخخخخخخ
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    2 37
    یک گزینه زن مقتدر و باهوش باید داشته باشید یک گزینه معترص یک گزینه مقتدر این ها ادمهایی هستند که از متطر پدیداری باید وجود داشته باشند ....
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    2 13
    مسخره است به جای مهندسی انتخابات هر کس واجد شرایط وارد انتخابات بشخ البته به شرط اینکه بعدش بتونه رییس جمهوری هم باشه در جواب انصاف نیوز راجع به انتخابات ...
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    12 3
    اسحال طلب برای لای جرز دیوار خوب
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    7 0
    کواکبیان رد صلاحیتت مبارک
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 3
    خدا کنه هرکه اومد عرض 2ماه همیه چیز از جمله اقتصاد بورس بی کاری را حل کنه نه در شعار در عمل
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 0
    هرکه اومد فقط مدیر واقتصاد دان باشه به غیر از این فایده نداره مهندس ودکتر زیاد داریم
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 1
    موفق باشن
  • ناشناس IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    9 1
    بدبخت از آن کشوری که کواکبیان بشه رئیس جمهورش تو دوران نمایندگی ات چه گلی زدی سر ملت که حالا دور از جون در رئیس جمهوری بخوای بزنی
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    3 2
    بنده خدا کواکبیان هی ثبت نام میکنه، هی تایید نمیشه
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    3 0
    آقای مقتدایی شما در مجلس از سوی مردم اصفهان رای نیاوردید قدم بزرگتر برداشتید ؟!
  • حمید IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    2 6
    فقط رشیدی کوچی اگه بزان بیاد من بهش رای میدم
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 0
    از تفکرات هنری برای سیاست می خواهند استفاده کنند .
  • محمد IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    4 38
    جپ و راست، موافق و مخالف می دانند تنها تنور انتخابات زمانی روشن خواهد شد که آقای احمدی نژاد تایید صلاحیت بشه. وگرنه بقیه همه باهم یکی هستند و تفاوتی در انتخاب و ماهیت نیست.
  • سید فروزان CH ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    7 4
    بر پدر و مادر آن کاندیدایی که بخواهد در تبلیغات خود علیه شهید خدمت سید مظلوم حرف مفت بزند .
  • کارشناس IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    3 0
    منم برم ثبت نام کنم.
  • م.ب.ر. IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 1
    این اسامی که تا امروز گفته شده! مثل برخی از کسانی که در حوزه های کوچک نمایندگی حداقل رای ها را هم کسب نکرده اند! و یا تائید نشدند! از منظر ما‌ مردم ( شورای نگهبان) شرایط رئیس جمهور ایران شدن، مخصوصا در اوضاع و دوران پسا سید ابراهیم را ندارند. و احتما‌لا از عهده طراحی و انجام بخش بسیار کوچکی از نگرش و خدمات جهادی و بسیج گونه این شهید بر نمیآیند. این مسئولیت خطیر.... نر می خواهد، و ..../ ولی همینکه اینها و در آینده عده ای دیگر شبیه به این افراد که ظاهرا تشنگان و‌ گشنگان خدمت به وطن و ما مردم و... بوده و هوس ثبت نام کرده، و خواهند کرد. باز هم خوبه! چرا که اینان‌ و دوستان و هم جناحی هایشان چند روزی دلشان خوش خواهد بود: که مثلا رئیس جمهور هستند. و به دنبال یارگیری و... خواهند بود.!!!! ولی احتمالا طبق ضوابط انتخابات همه و یا اکثریت اینها رد صلاحیت شده، و یا شامل عدم مقررات احراز می گردند.‌ و اگه به فرض هم تائید شوند. کسر کوچکی از آرا را کسب نخواهند کرد. چرا که مردم ایران آگاهند، و الخ....، به هر حال به تک تک اینها و...، این دوران طلایی یعنی سر و دل خوش بودن کوتاه مدت و عدم احراز احتمالی ...، را تبریک می‌گوئیم./ به امید روزی که هر کس به خصوص مدعیان خدمت به اسلام، انقلاب و ما مردم‌ ایران، اندازه وزن و قد و توان و هوش و استعداد و... خویش برای تصدی و اشغال جایگاه های کلان کشور را بشناسد، و در همان حد و اندازه ها مدعی باشد.‌ و لاغیر.‌ علی برکت ا... به آدم های نصیحت و حرف گوش کن.و انتقاد پذیر...، آنم آرزوست.
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    3 42
    جلیلی رو بزارم کجای دلم؟
    • همت IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      1 2
      جلیلی و خلیلی شهرام و بهرام هیچیک بدرد مملکت نمیخوره فقط یکی که تحت لوای هیچ یک از حزب های دوگانه نباشه اگر پا وسط بذاره میشه امید داشت در غیر این صورت زهی خیال باطل که مملکت ما مملکت بشه چهل و اندی ساله اصلاح طلب و اصول گرا این گوشت قربونی رو دست به دست میکنن و مردم روز به روز بدبخت تز
    • FR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      2 2
      جدی نگیرش. نظام اینقدر حقیر و بدبخت نشده است که این انتخاب شود.
    • FR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      1 1
      جدی نگیرش. نظام اینقدر حقیر و بدبخت نشده است که این انتخاب شود.
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 13
    این یک شیطان دو چهره است
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 13
    این یک شیطان دو چهره است
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    5 27
    اين سعيد جليلي نفوذي از رو نمي رود؟
    • رضا IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      7 5
      جلیلی بد جور غربگداها رو چزونده،دمت گرم
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    2 2
    اصلاح‌طلبان باکله رفتن تودیگ هنوز افراد اصلح وارد گود نشده‌اند
  • داود IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 0
    سلام هموطنان عزیز لطفا به کسی رای بدین که برنامه جامع برای اقتصاد کشور عزیزمون ارائه کند___فففقققط اقتصاد _اقتصاد_اقتصاد
    • علی IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      0 1
      نوچ امنیت ملی و اقتدار کشور از همچیز مهم تر است
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 0
    از شما هم متنفرم واقعیتش به زور دارم تحملتان می کنم
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    2 0
    از کل دنیا متنفرم ،
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    6 5
    امثال سعید جلیلی درکی از دنیا ندارن هزینه تفکرات خطرناک اینارو ملت بدبخت باید بدن
    • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      4 2
      درکی از دنیا نداشت که در مورد برجام هر حرفی زد همان شد....
  • حماسه سازان IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    2 2
    منتظر ورود دکتر پزشکیان به صحنه انتخابات هستیم.
  • اصلاح طلب دوم خردادی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 6
    هیچکس به لاریجانی و جهانگیری رای نمیدهد. ما فقط به دکتر پزشکیان رای میدیم.به اطلاع همه برسانید یا دکتر پزشکیان یا رای بی رای.
  • حماسه سازان دهه 60 و 70 IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 6
    خودتون را با اسامی ساختگی خسته نکنید.موج ما جوانان دهه 60 و 70 فقط با نوشتن اسم دکتر مسعود پزشکیان آرام میگیرد. گزینه های دوزاری دیگر را بندازید کنار.
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 9
    هیچکس جز محمدباقر قالیباف صلاحیت ریاست جمهوری بعد از شهید رئیسی را ندارد و نخواهد داشت. رأی ما ملت انقلابی ایران به محمد باقر قالیباف است و دیگر هیچ.
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 1
    انشالله فردا حجت الاسلام والمسلمین دکتر قاسمعلی نوچمنی دبیر کل جبهه حامیان ولایت کشور مورد وثوق همه طیف های اصولگرایان
  • رض IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 4
    جای قالیباف خالیه قالیباف یک مدیر اجرایی جاش ریاست‌جمهوری یا شهرداری یا هر جایی که با قاطعیت مدیریت اجرایی بکنه نه مجلس و قانون گذاری
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 1
    حتی با یک نگاه به ظاهر بعضی ها به راحتی میشه فهمید یه درد چه کارهایی می خورند... حیف و صدحیف از رئیس جمهور شهیدمون که هم در ظاهر و هم در باطن شایسته رئیس جمهوری بود... روحش شاد
  • های گلاس IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 4
    لاریجانی و سعید محمد و جلیلی گزینه های مطلوب تری هستند ...
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 0
    فقط شوخی کردم
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    1 2
    دوستان عزیز لطفا حواستون باشه فریب جریان سازیها رو نخورید، مردم تازه دارند مدتیه که ثبات قیمتها، ثبات دلار، بهبود اشتغال و گشایش اقتصادی رو تجربه میکنند به هر کسی به جز پیرو خط شهید رییسی رای بدیم این خیانت در حق کشور و بازگشت به دوران فلاکت بار لیبرالهای غرب زده خواهد بود
  • Gg IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    از اولین شعار هواداران مشخصه چقدر برنامه داره یعنی تو. این کشور یک آدم باعرضه کاربلد پیدا نمیشه به داد مردم برسه ؟ مردم رفاه و زندگی آسوده میخوان .کدوم پدرخوانده همش که خودتونید فقط چرخشی پست عوض میکنید
    • علی IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      0 5
      فقط دکتر احمدی نژاد
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 8
    من فقط به دکتر محمود احمدی نژاد رای می دم
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    4 3
    بهترین گزینه بعد از شهید رئیسی آقای سعید جلیلی است.به امید موفقیت ایشان دعا می کنم.
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 3
    فقط رئیس جمهور جناب آقای رجایی بعدشم جنابی که نام رجایی دوم را لقب گرفت. اگر ثبت نام کنه بی شک بالای ۷۰درصد ارا را به خود اختصاص میده🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس