کد خبر 1607880
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
دستگیری عاملان فروش سلاح گرم در تهران و کرج

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران از دستگیری ۲ عامل فروش سلاح در تهران و استان البرز خبر داد.

به گزارش مشرق، سرگرد محمد زیدی اظهار کرد: ماموران پایگاه سوم پلیس اطلاعات تهران چندی پیش خبری را در خصوص خرید و فروش سلاح و مواد مخدر توسط شخصی در مرکز تهران دریافت کردند و بررسی این مهم را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: ماموران پایگاه سوم پس از بررسی این خبر و اطمینان از صحت و سقم آن، در رصدهای اطلاعاتی به دست آوردند متهم با شخصی ساکن استان البرز در ارتباط است و سلاح گرم را از طریق وی تهیه می‌کند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هر دو متهم در عملیات‌های منسجم در مخفیگاهشان دستگیر شدند، توضیح داد: هر دو متهم در پی‌جوئی‌های انتظامی به همکاری با یکدیگر در تهیه و فروش سلاح گرم اعتراف کردند.

زیدی خاطر نشان کرد : ماموران پس از تکمیل پرونده متهمان را برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی کردند.

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران در پایان اعلام کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با افرادی که قصد خرید و فروش سلاح و قاچاق کالاهای ممنوعه را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خان داداش IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 0
    با قاچاق و خرید و فروش و نگهداری هر نوع سلاح گرم به شدت برخورد کنید هرجا خلاف بزرگ و یا نزاع و قتل‌های دسته جمعی هست جدیدا سلاح گرم یا حتی جنگی هم هست.کافیه ی نگاهی به اخبار حوادث چند وقت اخیر تو همین مشرق بیندازید
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 0
    آفرین. آفرین پلیس خوب دوست داشتنی ای جانم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس