کد خبر 1607940
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
‌

نماینده مردم اصفهان و ورزنه در ادوار نهم، یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

به گزارش مشرق، عباس مقتدایی بعد از ظهر پنجشنبه؛ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ در اولین روز از ثبت‌نام‌ها برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و با گذراندن مراحل اولیه برای کاندیداتوری ثبت نام کرد.

وی اکنون نماینده مردم اصفهان و ورزنه در مجلس دوازدهم است و سابقه دو دوره نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در کارنامه سوابق خود دارد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۸ صبح امروز - پنجشنبه ۱۰ خرداد - آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد یافت. کاندیداها به مدت پنج روز (تا ۱۴ خرداد) فرصت دارند با حضور در ستاد انتخابات کشور در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

براساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که پیش از این مقرر بود در خردادماه سال ۱۴۰۴ برگزار شود، پس از شهادت رئیس‌جمهوری و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، بصورت زودهنگام و هشتم تیرماه امسال برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بیژن IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 0
    ثبت نام نمایندگان فعلی این دوره در مجلس برای شرکت در پست ریاست جمهوری منطقی نیست مردم برای مجلس به شما رأی دادند تا وکیل و پیگیر امور مورد وکالتشان باشید نه هر جا نونش چرب تر به نظر میاد تعهدتون رو رها کنید برید اونجا مردم اصفهان باید این نماینده رو سلب وکالت کنند هر چند قانون این اجازه داده باشه . معنی نداره . ضمن اینکه خودت هم خوب می دونی وزنه ای نیستی پس برای چی اینکار رو میکنی؟
  • مهدی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 0
    اقدام راهبردی مذاکرات که در مجلس تصویب شد کار ایشون بود و حضرت آقا هم گفتند بهترین کارهای مجلس یازدهم همین قانون بود که کشور را از سر در گمی نجات داد.
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 0
    پوششی های جدید در راهند تا انتخاب خودشون بیاد سر سفره ی نظام . امیدوارم حداقل بورس اولویت اولشون نباشه !!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس