‌

نمایندگان رایزنی کننده با قالیباف معتقدند که حضور او در ریاست جمهوری میتواند منافع خوبی برای کشور به همراه داشته باشد.

به گزارش مشرق، احد آزادی‌خواه نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم رایزنی هایی که برخی نمایندگان و شخصیت های غیرنماینده با محمدباقر قالیباف به منظور اقناع او برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری داشتند، او تاکنون نسبت به این مساله پاسخ مثبتی نداده است.

وی افزود: نمایندگان رایزنی کننده با قالیباف معتقدند که حضور او در ریاست جمهوری میتواند منافع خوبی برای کشور به همراه داشته باشد.

با گذشت دو روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، تاکنون برخی چهره ها برای داوطلبی کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کرده اند؛ سعید جلیلی، علی لاریجانی و محمد خوش چهره و عبدالناصر همتی از شاخص ترین آنها هستند.

احتمال میرود طی روزهای آینده تعداد افراد شاخص ثبت نام کننده افزایش یابد. بر همین اساس بعضی گروه ها و چهره ها به دنبال اقناع بعضی افراد شاخص برای نامزدی هستند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    1 5
    ایشان باید کاندیدا شوند و جو پر شوری را ایجاد نمایند. اگر نمی‌خواهند رئیس جمهور شوند اشکال نداره بعد از ایجاد جو پر شور از طرفداران خود بخواهند به نامزدی در تراز شهید رئیسی رای دهند. خواهشا این کار حتما انجام شود
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      1 4
      خدا کنه بیاد من حتما بهش رای میدم خیلی خوب ازپس کارای اجرایی برمیاد
  • سیاوش IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    2 1
    عجله نکنید. قالیباف خواهد آمد!
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    10 12
    با سلام جناب دکتر قالیباف تنها فردی است که با توجه به ویزگی ها ومزیت هائی که نسبت به سایرین دارد در قامت ریاست جمهوری می تواند بر عهده این امر مهم بر آید و کشور را در زمینه های مختلف به سمت و سوی بهبود معیشت و رفع مشکلات اقتصادی و تشویق جوانان به ازدواج و ارائه تسهیلات آن و درکل در ابعاد متنوع داخلی و خارجی می تواند هدایت گر و سکاندار اجرائی کشور باشد . البته ایشان در مراتب متعدد مسئولیت خویش در ناجا و شهرداری و .... توانسته است با درایت و ابتکار و اتخاذ تصمیم صحیح کار های خوبی را به یادگارو ماندگار بگذارد . و ضمنا نباید فراموش کنیم که انسانی است با بصیرت و دشمن شناس و آگاه به مسائل روز و مشرف بر امور سیاسی و رخداد های بین المللی و امین و کاردان و ولائی و میدانی و اجرائی و مسلط به امور داخلی در ابعاد گوناگون . انشاءالله که خواهد آمد و تغییرات اساسی را در کشور مشاهده و یکبار دیگر طعم خدمت را بوسیله ایشان خواهیم چشید .
    • حدیث IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      16 1
      میشه خدماتشو شمارش کنید کارمند شهرداری هستید؟
    • ... IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      0 0
      خواب میشه بیدار کرد اما کسی که خودش به خواب زده خیر !
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    3 4
    استغفرا.. ربی و اتوب الیه !! نعوذ بالله من الشیطان الرحیم! حسبنا لله و نعم الوکیل. پناه میبریم به خودت یا رب العالمین.
    • سیاوش IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      4 1
      انشاء نوشتی؟! قطعا خیلی‌ها موافق ایشون نیستند.
  • باقری VE ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    25 4
    اینکه تازه رییس مجلس شده!!! بزاره مهر ریاست مجلس خشک بشه ،بعدش بره برای ریاست جمهوری...
  • بستن سیاهچاله ها !! IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    9 0
    بسیاری کانونهای بزرگ فساد در تهران هستند ، با اسامی غلط انداز !! ::: سازمانهای بی خاصیت و پرهزینه .... ساختمانهای متعدد وزارت نفت ، سازمان ایمیدرو ( سازمان توسعه معادن ایران ) .... بسیاری از اینها پس از تاسیس در دولتهای قبل با اهداف خاص چون خصوصی سازی و ... ، مانند قارچ سمی در تهران رشد کرده اند . هزینه سرسام آور روزافزون ::: اما چوب حراج بر صنایع و معادن بی نظیر و ثروتساز دولتی میزنند . ::: ضمن تبانی با پیمانکاران و شرکتهای خصوصی حیات خلوت .... با عقد قراردادهای یکطرفه به نفع آنها ، اموال دولت را به باد داده و با زندگی و امنیت شغلی کارکنان صنایع و معادن بازی میکنند !! ::: اینها کانونهای اصلی فساد ، ایجاد کسری بودجه ، تورم و عامل ایجاد نارضایتی در مردم هستند . ::: لطفا قاطعانه رسیدگی کرده و سفره این سازمانها و شرکتهای بی خاصیت و مملو از فساد را جمع کنید !!
    • منطقی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      23 0
      دقیقا - به جای حراج صنایع و معادن دلارساز دولتی ، برجها و ساختمانهای بیشمار دولتی در تهران را بفروشید .
  • مصطفی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    1 0
    قشنگ معلومه
  • ماندن در مجلس IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    3 0
    آقای قالیباف چهار سال تجربه مجلس را کسب کرده است . بهتر است در مجلس بماند . شرکت در انتخابات ریاست جمهوری برای ایشان منفعتی نخواهد داشت و چه بسا مورد هجمه و فشار قرار گیرد و به جایگاه فعلی ایشان نیز لطماتی وارد گردد .
  • پارلمان !! IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    4 0
    احتمال انتخاب آقای قالیباف برای رییس جمهوری چند درصد است ؟ ( واقع بینانه ) .... ارزش ریسک کردن ندارد !!
  • لازمه پیشرفت اقتصاد IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    2 0
    افراد اقتصادی خوبی در مجلس هستند که نیازمند حمایت قاطع طرحهای اقتصادی از سوی ریاست مجلس هستند . روحیات و قاطعیت آقای قالیباف واقعا برای این مووع عالی است . لطفا آقای قالیباف رییس مجلس بماند و چون گذشته به تیم اقتصادی مجلس کمک کند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس