کد خبر 1608568
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
برانکو: عاشق هواداران پرسپولیس هستم/ ارتش سرخ بهترین طرفداران دنیا را دارد

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: عاشق هواداران پرسپولیس و ارتش سرخ هستم. روزهای خوبی را در کنار آنها داشتم و باید بگویم آنها بهترین هواداران دنیا هستند.

به گزارش مشرق، با جدایی یحیی گل‌محمدی در نیم فصل لیگ بیست و سوم از پرسپولیس، مدیریت این باشگاه برای جانشینی او به سراغ برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق و محبوب قرمزها رفت.

بعد از چند دوره مذاکره سرمربی کروات پیشنهاد سرخ‌پوشان برای بازگشت را نپذیرفت و راهی چین شد تا هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرد.

برانکو در گفت‌وگویی کوتاه در خصوص اینکه پرسپولیس در آستانه قهرمانی لیگ برتر قرار دارد، گفت: من هم اکنون در چین هستم و خود را برای دیدار حساس با تیم ملی تایلند در مرحله مقدماتی جام جهانی ٢٠٢۶ آماده می‌کنم. برنامه و هدف من فقط و فقط چین است. هیچ باشگاه یا لیگی را فعلا دنبال نمی‌کنم اما می‌دانم که پرسپولیس بار دیگر در آستانه قهرمانی قرار دارد و برای آنها خوشحالم.

وی افزود: من عاشق هواداران پرسپولیس و ارتش سرخ هستم. روزهای خوبی را در کنار آنها داشتم و باید بگویم آنها بهترین هواداران دنیا هستند و تا ابد در قلب من خواهند بود. امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود تا باز آنها را شاد ببینم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آسمان آبی دوستاره IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 2
    قهرمانی اهدایی از زمان برانگوه تاالان ادامه داره 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
    • پرسپولیس قهرمان IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      2 0
      ۲ تا فینال واقعیه آسیا که نزدیکش هم نمیتونید بشید اهداییه؟؟؟؟؟!!!! شما برید وقت کشیتونو بکنید
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      2 0
      تایک هفته پیش که همه چیزخوب بودکیسه ائی مفلوک
  • باشگاههای سرطانی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 1
    این باشگاههای سرطانی فوتبال کلا باعث دردسر و هزینه کلان ملی هستند !! >>>> این کانونهای فساد چه نفعی برای کشور داشته اند ؟!!! >>>> بازیکنان فاسد نجومی >>> ارتزاق از خون مردم >>> ++++++++ باشگاههای سرطانی فوتبال سراپا فساد هستند !! >>>> چرا مربی یا بازیکن خارجی میگیرند ؟! >>> چون عدد و رقمها بالاست و پورسانت و حق و حسابهای زیادی جابجا میشود >>>> ضمنا با این دستمزد نجومی خارجیها ، دستمزد و حقوق نجومی کارمندان فدراسیون ، باشگاهها ، بازیکنان و مریبان داخلی را هم به راحتی توجیه میکنند !! )()()()( هدف اصلی مدیران شرکتهای ثروتمند از تاسیس باشگاه فوتبال ، سو استفاده است !! ......... آبی قرمز فولاد مبارکه - ذوب آهن - گل گهر - مس سرچشمه - همه همین است !!!! ..... دستمزد نجومی ... تبانی ...دلالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس