نتانیاهو معلول

محافل صهیونیستی اذعان کردند که بیش از ۱۰ هزار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از شروع جنگ علیه نوار غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) دچار معلولیت و بیماری‌های روحی و روانی شده‌اند.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت که از آغاز جنگ علیه نوار تاکنون بیش از ۱۰ هزار نظامی این رژیم مصدوم شده اند که مصدومیت برخی از آنها جسمی و برخی دیگر روحی است.

در همین راستا، «عمیر راپاپورت» تحلیلگر مسائل نظامی روزنامه صهیونیستی «ماکور ریشون» نیز اذعان کرد که صدها افسر و نظامی رژیم اسرائیل در جنگ علیه غزه کشته شده اند.

این تحلیلگر با اشاره به اینکه تعداد زیادی از نظامیان این رژیم مجروح شده اند، افزود:‌ تاکنون ۱۰ هزار نظامی دچار معلولیت شده اند و بسیاری از آنها دچار بیماری های روحی و روانی هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از نظامیان ارتش رژیم اسرائیل نیز دچار علائم استرس پس از سانحه در میدان جنگ هستند، افزود: در حال حاضر موثرترین روش گفت و گو با روانشناسانی است که تعداد زیادی از آنها در پایگاه های ارتش اسرائیل در اطراف نوار غزه و گاهی در مرز شمال (فلسطین اشغالی با لبنان) در رفت و آمد هستند و قبل و بعد از درگیری با نظامیان ارتش اسرائیل گفت و گو می کنند.

۱۰هزار نظامی اسرائیل معلول و دچار بیماری روحی هستند/ اعزام روانشناس به خط مقدم جنگ

همچنین «عاموس هرئیل» تحلیلگر مسائل نظامی روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» گفت که بخش های عملیات و نیروی انسانی ارتش رژیم اسرائیل با شرایط اضطراری مواجه شده اند که هیچ کس انتظار آن را نداشت.

وی افزود: چنین جنگ فرسایشی که فشارهای غیرمعقول زیادی را به همراه داشته است، در سناریوهای جنگ پیش بینی نشده بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدیدی که ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود در جنگ اعمال می کنند، اعتراف کرده‌اند. این اقدام به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    2 0
    خيلي كمه خدايا بيشترش كن
  • حامد IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    2 0
    اين حرامي ها در همين دنيا تاوان جنايت ها و كودك كشي هاي خود رو پرداخت خواهند كرد.
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    1 0
    مرگ بر اسرائيل
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    روانشناسان صهونیستی که ازجنس خودشان هستند و چگونگی کشتن بیگناهان زن وکودک را به سربازان آموزش می دهند
  • DE ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    اکثریت حمعیت هفت میلیونی اسرائیل که کمر بر نسل‌کشی مردم فلسطین بسته‌اند و قویا از امثال نتانیاهو حمایت می‌کنند بیمار روانی هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس