افشارزاده: خدمت به انسان ها خدمت به خداوند است

آجودان رئیس‌جمهور بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری: انگیزه من و اعتقادم بر این است که خداوند سبحان در وجود همه انسان‌ها هست و خدمت به انسان‌ها خدمت به خداوند است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبدالله عبد خدا IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    1 0
    خدمت به انسانها ، موجب رضایت خداوند است نه خدمت به خداوند! خداوند به خدمت ما نیاز ندارد!!! ، الله الصّمد !!! بعد این آقا می خواهد رئیس جمهور شود؟!!!
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    عزیز دلم . شکی نیست که خدمت به بندگان خدا خدمت به خداست و قطعا اجر بی بدیلی دارد . اما شما که در این عرصه وارد شده اید برای برون رفت مشکلات اقتصادی و اجتماعی و تحقق شعار رهبر فرزانه در امسال و سنوات ماضی و ارتباطات با سایر کشور ها و همکاری با قوا چگونه خواهد بود چه برنامه دارید و اولویت کارتان چیست . آیا می توانید مثل شهید بزرگوار سیدالشهدای خدمت و یاران عزیزش به مانند یک دلیر مرد همه اوقات تان را در اختیار مردم بگذارید و البته هزاران سوال دیگر . هر کس گکه عهدهدار این مقام گردید باید بداند و بفهمد توقف ممنوع است بایستی با در نظر گرفتن تمام ابعاد ماموریتی داخلی و خارجی آنی ایست نکند و با اتخاذ بهترین تصمیمات کیمیای حلاوت آسایش اجتماعی و اقتصادی ونگین آرامش معنوی و فرهنگی و.... برای ملت بزرگ ایران اسلامی رقم بزند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس