کد خبر 1609000
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
واکنش احساسی اوسمار ویرا بعد از قهرمانی پرسپولیس

سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پیامی از هواداران این تیم قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس تهران شب گذشته در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر مس رفسنجان را شکست دهد تا این تیم ۶۸ امتیازی شود و قهرمان بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر شود.

اوسمار ویرا سرمربی برزیلی سرخ‌پوشان که به زودی ایران را ترک خواهد کرد با انتشار پیامی احساسی از هواداران پرسپولیس بعد از قهرمانی این تیم تشکر کرد.

می‌خواهم از تک تک هواداران پرسپولیس که در این فصل فضای شگفت‌انگیزی ایجاد کردند تشکر کنم. شما قدرت ما بودید تا به مبارزه ادامه دهیم. به همه همکاران و دوستانم می‌خواهم بگویم هیچ چیز با شما غیرممکن نیست.

همچنین به عشق زندگیم می‌خواهم بگویم روزهای دور از تو تمام شد. من دیگر نمی‌توانم زندگیم را بدون تو تحمل کنم. روشنایی من دلیل زندگی من خیلی دوستت دارم. مادر مسیرهای من با شخصیت تو ساخته شد، ممنون. ۲۰۲۴/۶/۱ یک روز خاص در زندگی من است، از همه کسانی که در این راه کمک کردند تشکر می کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 2
    از تاج و داورهای زحمت کش چرا تشکر نکردی نمک نشناس؟
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
      0 0
      چرا در آخر پیامش از آنها هم تلویحا تشکر کرده و گفته است که از همه کسانی که ما را یاری کردند تشکر می کنم
  • رستم IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    1 0
    همه مردم ایران اوسمار برزیلی را دوست دارند.
  • وحید IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    1 0
    پرسپولیس سه بار باخت و از جام حذفی حذف شد اگر داورها با پرسپولیس بودند که نمی گذاشتند چهار بار پرسپولیس ببازد. تمام داورها گفته اند گل پرسپولیس سالم است. قانون فیفا می گوید که تمام بدن باید در آفساید باشد و دست ربطی به آفساید ندارد. داور AFC که گفته است گولسیانی و مدافع مس رفسنجان مساوی بوده اند. اگر حامد لک اخراج می شد پرسپولیس گل‌های بیشتری می زد و اگر امیری زودتر به بازی آمده بود پرسپولیس دقیقه آخر هم گل می زد.
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
      0 0
      لک اخراج نشد عوضش دفاع مس اخراج شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس