کد خبر 1609399
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
نگاه من در کشورداری تداوم ایده ادب و راستی است

گشایش اقتصادی، امنیت پایدار و گره گشایی سیاست خارجی سه محور اولویت دار در برنامه‌های اینجانب است.

به گزارش مشرق، شمس الدینی حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران و در تشریح مواضع خود اظهار داشت: مردم بزرگ‌حادثه اخیر دو پیام داشت. اول ظرفیت بزرگ فرهنگی مردم که حکمرانان را دوست داشته و دوم اینکه نشان داد حتی فقدان رییس جمهور با حضور رهبر معظم انقلاب نمی‌تواند سبب خلل در حکمرانی شود.

وی عنوان کرد: ظرفیت‌های کشور با مشارکت ملت و مشارکت ملت با راستی و کارآمدی حکمرانان رقم می‌خورد. من برای تحول اقتصادی به صحنه آمدم. توسعه ایران را از مسیر گشایش فرزانگی می دانم نه سیاست زدگی.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: چهره‌های سیاسی بر اولویت یافتن اقتصاد در بیان اتحاد دارند اما آیا اقتصاد دان بودن رییس جمهور را اولی می‌دانند؟ تورم و نقدینگی بالا سبب رانت، فساد، نابرابری در توزیع درآمد شده است.

حسینی افزود: سفره‌های شما کوچک و کوچک‌تر شده و به عنوان متخصص اقتصاد رنج معیشت شما را می بی نم و به پشتوانه دانش اقتصادی راه غلبه بر آن را می‌دانم. به دیوان سالاری اشراف داشته و متخصصان را می‌شناسیم. خود را در منظر شما قرار دادم چون می دانم می‌توانم نیازهای اساسی شما را تامین کنم.

وی در پایان افزود: گشایش اقتصادی، امنیت پایدار و گره گشایی سیاست خارجی سه محور اولویت دار در برنامه‌های اینجانب است.

بر اساس این گزارش، ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در آخرین روز مهلت ثبت نام‌ها، از ساعت ۸ صبح امروز در ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

مرحله ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه ۱۴ خرداد ماه) ادامه خواهد یافت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ماه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس