کد خبر 1609441
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
پورمحمدی: به توانایی ایرانیان برای ایجاد قدرت ثروت و عدالت ایمان دارم

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: نام دولت خود را «دولت قرار» و اولویت‌های آن را عدالت، ثروت و قدرت در نظر گرفتن و قرار من با مردم تحقق این سه اولویت کلیدی است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی پس از ثبت‌نام برای داوطلبی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: جوانی و میانسالی خود را در مسئولیت‌های سخت، اثرگذار و پرچالشی گذرانده‌ام. ما سرشار از آرزوهای بالابلند بودیم، اما امروز در جایی که می خواستیم نیستیم.

وی افزود: بی‌گمان گام‌های بلندی برداشتیم و دستاوردهای انکارناپذیری داریم، اما ناکامی‌ها و کاستی‌های آزاردهنده نیز کم نبوده است.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: من فرازوفرودهای سیاستگذاری کشور را می‌شناسم و در ۴۵ سال گذشته با مسائل پیدا و رازهای پنهان و مشکلات خُرد و کلان داخلی و خارجی آشنا شدم.

پورمحمدی ادامه داد: من صرفا از دور دستی بر آتش نداشته‌ام و بی‌خبر از ظرفیت‌های این سرزمین نیستم. من به توان جوانان و زنان کشورم و نیز هوش مصنوعی باور عمیق دارم. نگرانی‌های مردم را نباید نادیده گرفت. یقین دارم می توانستیم در شرایطی بسیار بهتر از این باشیم از این جهت اندوهگین هستم.

وی تأکید کرد: نام دولت خود را «دولت قرار» و اولویت‌های آن را عدالت، ثروت و قدرت قرار دادم و قرار من با مردم تحقق این سه اولویت کلیدی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    0 1
    اين دولت قرار اگر بی قرار شد سرازکجاها درمیاره
    • SE ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
      0 1
      دولت بی قرار برای کار و تلاش در جهت پیشرفت کشور بهتره
  • ژوچ IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    0 1
    دولت بی قرار میشه آخرش
  • باغبان پیر FR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    0 0
    کاندیداها حرف های شعاری نزنید و قول و وعد های بی در و پیکار ندهید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس