عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری

منابع صهیونیستی از حمله مسلحانه به یک دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه اتوبوس در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین در الخلیل در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری فلسطین پُست به نقل از منابع صهیونیستی اضافه کرد که یک فرد مسلح فلسطینی به سمت یک خودروی سواری و اتوبوس صهیونیست ها در شهرک صهیونیست نشین کریات اربع تیراندازی کرد و از محل گریخت.

این منابع صهیونیستی افزودند که نظامیان رژیم اسرائیل پس از تیراندازی در حال انجام عملیات جستجو در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین کریات اربع در نزدیکی الخلیل برای دستگیر کردن عامل این عملیات هستند.

در این پیوند، سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که نظامیان این رژیم منطقه محل عملیات را بسته اند و همچنان در حال تعقیب مظنونی هستند که به سمت خودرو و اتوبوس شهرک نشینان صهیونیست تیراندازی کرده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی تاکنون از تعداد تلفات و خسارات احتمالی این عملیات ضد صهیونیستی خبری منتشر نکرده اند.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام داده‌اند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس