کد خبر 1610257
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
عبادی‌پور: نتیجه را به اشتباهات ریز واگذار می‌کنیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: در تمام دیدارهای‌مان به جز یکی دو دیدار، نتیجه را به اشتباهات ریز واگذار کردیم.

به گزارش مشرق، هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از ۱۵ خرداد در شهرهای کوکورا ژاپن (گروه سوم) و اوتاوا کانادا (گروه چهارم) آغاز شده‌است و با ۳۲ مسابقه در مدت ۶ روز تا ۲۰ خرداد پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۶:۳۰ دقیقه امروز پنج‌شنبه ۱۷ خرداد در دومین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف برزیل رفت و سه بر یک مغلوب پرافتخارترین تیم دنیا شد.

میلاد عبادی‌پور پس از این دیدار گفت: از یک‌طرف بخاطر عملکرد خوب بازیکنان‌مان خوشحالیم و امروز نمایش خیلی خوبی از خودشان داشتند و این نوید رسیدن روزهای بهتر را برای تیم والیبال ایران می‌دهد. امیدوارم به این روند مثبت ادامه دهیم و قطعا ادامه این روند به کسب پیروزی منجر خواهد شد. امروز در برابر برزیل عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم امیدوارم تا آخر تورنمنت به این روند مثبت ادامه دهیم.

عبادی‌پور با اشاره به اشتباهات فردی بازیکنان گفت: من چندین بار به این نکته اشاره کردم که در تمام دیدارهای‌مان به جز یکی دو دیدار، فقط به همین اشتباهات ریز نتیجه را واگذار کردیم که می‌توانم بگویم این مسئله به کسب تجربه بازیکنان باز می‌گردد تا در آینده دیگر این اتفاقات تکرار نشود.

وی در خصوص جنب و جوش زیادش در کنار زمین گفت: یکدلی در تیم‌مان بسیار بیشتر از گذشته شده است، زمانی که در زمین نیستید آن انرژی‌ای که در زمین می‌گذارید را باید در بیرون زمین صرف حمایت از تیم کنید. در برخی لحظات رقابت، دیگر جانی برای شما باقی نمی‌ماند و نیازمند یک حمایت هستید که می‌تواند از طرف تماشاگران، کادرفنی یا بازیکنان و دوستان که بیرون زمین هستندباشد. امروز بازیکنان‌مان نشان دادند که این تیم یک‌دل است. درست است که ما در هیچ دیداری به برتری نرسیدیم و نتیجه را واگذار کردیم اما خب در چند دیدار نمایش بسیار خوبی داشتیم و فقط به اشتباهات کوچک فردی نتیجه را واگذار کردیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: دست‌کم از شش دیدارمان، می‌توانستیم در سه یا چهار دیدار به برتری برسیم اما این رقابت‌ها یک تجربه ارزشمند برای تیم ایران و به خصوص بازیکنان جوان‌مان است و که راه خیلی طولانی در پیش دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    0 0
    یه به خودت بگه توی امتیازات حساس یا دفاع میشی یا توپت بیرون میره و یا اینکه توپگیری میکنن شما نباشی خیلی اوضاع تیم خوبه
  • طبا IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    0 0
    نزدن سرویس پرشی مطمئن و با تداوم بالا، دفاعهای ناقص و با چشمان بسته، عدم توانایی در خواباندن توپهای تک دفاع، عدم خلاقیت پاسور در ارسال پاس‌های کوتاه و پایپ، نداشتن بلندزن مطمئن، نشناختن ترکیب ثابت پس از شش بازی، دفاع داخل زمین ناقص و نرساندن صحیح توپهای اول به پاسور و خلاصه عدم تمرکز و نداشتن انگیزه مطابق سایر تیم‌ها، همگی از جمله اشتباهات ریز هستند !!!!!!!!
  • طبا IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    1 0
    نظر مردم رو منتشر نکنید چون ممکنه مافیای ورزش، خوششون نیاد !!!!
  • مهران IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    0 0
    یکی از بزرگترین اشتباهات بازی دادن امثال شماهاست
  • مجید IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    0 0
    سرویس بد. نبود پاسور خوب و نبود کارهای ترکیبی بر روی تور مثل پایپ. سرعتی. علت باخت تیم ملی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس