لیبرمن: پس از ۸ ماه جنگ به جای پیروزی،ننگ و عار نصیبمان شده

وزیر خارجه اسبق رژیم صهیونیستی به شکست کامل این رژیم در برابر مقاومت با وجود بیش از هشت ماه جنگ و تجاوزات همه جانبه و کشتار و جنایات بی سابقه علیه مردم نوار غزه اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، آویگدور لیبرمن رئیس حزب «یسرائیل بیتونا» و وزیر خارجه و جنگ اسبق رژیم صهیونیستی گفت: پس از ۸ ماه جنگ به جای پیروزی کامل، ننگ و عار کامل نصیب ما شده است.

وی افزود دولت اسرائیل منطقه شمال(مرز فلسطین اشغالی و لبنان) را از دست داده و همچنان به تسلیم شدن در برابر حزب الله ادامه می دهد، جنبشی که هر کاری را که دوست دارد انجام می دهد.

لیبرمن اعتراف کرد پس از هشت ماه جنگ، اسرائیل نه موفق شده حماس را از بین ببرد و نه توانسته اسیران را از غزه بازگرداند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    2 0
    لیبرمن: پس از ۸ ماه جنگ ننگ و عار نصیبمان شده// مولانا می گوید : این جهان کوه است و فعل ما ندا__ سوی ما آید نداها را صدا. سال 1401 که اون فتنه فواحش رو در ایران راه انداختین باید می دونستین که هر عملی را عکس العملی ست.
  • ابی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    1 0
    ننگ و عار یعنی چه ؟اگر به کردار حماس دلالت میکنید فقط دروغ می‌گویید چون شما بهتر میدانید که اشغالگرهستید در نتیجه به حذف مادی ساکنین فلسطین روی آورده اید کاری که با ایمان انسانهای راستین و اراده پروردگار مطابقت ندارد.
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    2 0
    عجیبه خودشون به شکر خوردن افتادن ولی صهیونیست دوستان گنجشک مغز و بیگانه با انسانیت و پیروان زن زندگی هرزگی منکر همه چیز مد.بنازم پیش بینی مقام معظم رهبری از طوفان ویرانگر االاقصی: ضربه غیر قابل ترمیم
  • DE ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 0
    این ارازل اروپای شرقی که فلسطین را اشغال کرده‌اند هیچوقت پشیزی شرافت نداشته‌اند و تازه بیشتر دنیا آنها را از نزدیک شناخته است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس