آخرین اخبار از تایید صلاحیت نامزدها

سخنگوی شورای نگهبان: مهلت ۵ روزه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری امروز تمام می‌شود. براساس قانون این مهلت می‌تواند تمدید شود. شورای نگهبان در حال بررسی «دقیق» صلاحیت‌ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمود IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    8 8
    احمدی نژاد..لاریجانی.جهانگیری اینها کسانی بودن که مسبب نابسامانی کشور شدن
    • حمید IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      2 0
      حتماً روحانی خواب بود
  • وحید DE ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    6 3
    باریکلا آفرین دکتر طحان نظیف ، با صلابت و قدرت بهترین افراد را انتخاب کنید که ادامه دهنده راه خدا و رسول و ائمه هدی و امامین انقلاب باشند و از هیچ احد الناسی ترسی نداشته باشید ملت حامی محکم شورای نگهبان است
  • نام اشنا IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    2 2
    بدون در نظر گرفتن گرایشهای سیاسی افراد, تمام افرادی که دارای پست های مهم و مختلف در کشور بودند و موفق عمل کردند میتوانند نامزد احراز پست ریاست جمهوری بشوند , به شرطیکه مشکلات اخلاقی و امنیتی و قضائی نداشته باشند.
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    3 1
    جهانگیری رو حتما تایید کنید تا خوب دروغ بگه
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    6 5
    همه رو رد صلاحیت کنید ما رئیس جمهور نمی‌خواهیم بود و نبودش یکیه
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      2 1
      تو خفه شو نکبت
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 1
    شورای نگهبان نباید تحت تاثیر فشار احزاب سیاسی و رانت های قدرت وثروت برای تایید صلاحیت افراد ناشایسته قرار بگیرد که اگر قرار بگیرد دکترین انتخابات و تایید صلاحیت ها از شورای نگهبان گرفته خواهد شو وشخص رهبری کاندیدهای رئیس جمهور را انتخاب خواهد کرد. شورای نگهبان در سال‌های گذشته افراد ناشایست را هم تایید صلاحیت کرد که اینها خسارات جبران ناپذیری به نظام مقدس وملت مظلوم ایران زدند و به ریش مردم ونظام خندیدند وگفتند. و ملت مانده ومصائب به ارث گذاشته شده این ناشایستگان ونامحرمان.
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 1
    شورای نگهبان نباید تحت تاثیر فشار احزاب سیاسی و رانت های قدرت وثروت برای تایید صلاحیت افراد ناشایسته قرار بگیرد که اگر قرار بگیرد دکترین انتخابات و تایید صلاحیت ها از شورای نگهبان گرفته خواهد شد وشخص رهبری کاندیدهای رئیس جمهور را انتخاب وبه ملت معرفی خواهد کرد. شورای نگهبان در سال‌های گذشته افراد ناشایست را هم تایید صلاحیت کرد که این کاندیداها رئیس جمهور شدند و خسارات جبران ناپذیری به نظام مقدس وملت مظلوم ایران زدند و به ریش مردم ونظام خندیدند و رفتند، الان هم همان آقایان آمده اند که بر کرسی ریاست بنشینند، نمونه بارزش اقای احمدی نژاد که با بی اخلاقی ها و تهمتهایی که به دیگر کاندیدها زد اتش فتنه ۸۸ را جرقه زد و علی لاریجانی که برجام خسارت بار را بدون بررسی بیست دیقه ای سر سفره ملت نهاد که هنوز مردم ونظام مقدس نتوانسته از ضربه خسارت بار برجام متعفن کمر راست کند . و ملت مانده ومصائب به ارث گذاشته شده این ناشایستگان ونامحرمان. برای انتخاب رئیس جمهور رضایت خداوند و صراط مستقیم را در نظر بگیرید و اشخاصی چون آیت ا‌‌‌‌.. رئیسی را به ملت معرفی کنید که ملت در مرگش برایش از دل گریستند مثل فرزندی که پدرش را از دست داده، یک نفر فرد ناشایست ودارای سابقه بد نباید توسط شورای نگهبان تایید شود. ریاست جمهوری کرسی چرخ وفلک کودکان نیست که در هر دور نوبت یک نفر شود واورا سوار کنند تا خوش خوشانش شود. به مانند علی بن ابی طالب ع در انتخاب والی و حاکم ورئیس جمهور عمل کنید.علی ع ابوذر راکه از یاران ودوستان نزدیکش بودرا در حکومتش پست به او نداد چون می دانست ابوذر مناسب سیاست و حکمرانی نیست وحق را فدای مصلحت و رفیق بازی نکرد ‌ خداوند ومهدی صاحب زمان وشهدا وملت پشتیبان شورای محترم نگهبان هستند و انشا ا.. افراد شایسته ای را انتخاب و به ملت عزیز ایران معرفی کنند به حق محمد وال محمد ص
  • ALIR12 IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    4 2
    کی به ماست خودش می گوید ترش- بله شما درست می فرمایید !! اما نمی دانم چرا اکثرا که تایید می شوند مربوط به همفکران شما هستند!؟؟؟؟
  • ساسان IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    2 2
    چه فرقی میکنه کی رئیس جمهور باشه وقتی فساد کشور رو گرفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس