کد خبر 1611092
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸
۵۰ هکتار از اراضی پلدختر در آتش سوخت

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر با بیان اینکه حریق منطقه چل جایدر مهار شده،گفت:۵۰هکتار از اراضی مرتعی و ملی دچار خسارت شده است.

به گزارش مشرق، اسماعیل سعیدی اظهار داشت:طی دو روز گذشته اراضی ملی منطقه چل پلدختر دچار آتش‌سوزی شده بود که بعد از اطلاع از وقوع حریق نیروهای واکنش سریع منابع طبیعی به محل حادثه اعزام و بعد از ظهر امروز این حریق اطفا شد.

وی با اشاره به اینکه این حریق از صبح روز گذشته و امروز شعله ور شده و در حال سرایت به سایر مناطق بود افزود: نیروهای منابع طبیعی به محض اطلاع از شعله ور شدن مجدد آتش‌سوزی اعزام شده و حریق را مهار کردند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر عنوان کرد:به سبب گسترش آتش سوزی نیرو های سپاه،بسیج،هلال احمر و نیروهای مردمی منابع طبیعی را برای مهار آتش سوزی همراهی کردند.

وی بیان کرد: به ۵۰هکتار از اراضی ملی منطقه چل جایدر در این آتش سوزی خسارت وارد شده ولی خوشبختانه اراضی جنگلی در این منطقه وجود ندارد.

سعیدی با اشاره به اینکه نیروهای منابع طبیعی برای پیمایش منطقه هنوز در منطقه چل جایدر حضور دارند،گفت:میزان خسارات وارده به اراضی ملی منطقه چل جایدر در دست بررسی است .

وی با هشدار به متخلفان زیست محیطی تصریح کرد:تعدادی متخلف شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شده و بزودی به مراجع قضایی معرفی می شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    4 0
    هواپیمای آب پاش که به ترکیه فرستاده بودیم نبود ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس