تلاش تل آویو برای در رفتن از از زیر بار کشته شدن اسرای صهیونیست

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی برای در رفتن از از زیر بارکشته شدن اسرای صهیونیست در غزه گزارش کشته شدن ۳ اسیر طی عملیات نصیرات را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، عملیات دیروز رژیم صهیونیستی در نصیرات که باعث کشته و زخمی شدن بیش از یک هزار فلسطینی شد در نهایت با آزادی ۴ اسیر صهیونیست همراه بود؛ اقدامی که بهای سنگینی برای تل آویو به همراه داشت.

بر این اساس، گزارش تازه حماس نشان می‌دهد ۳ اسیر صهیونیست دیگر به دلیل عملیات روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدند. با توجه به آنکه یکی از آنها شهروند آمریکا بوده است اکنون فشارهای داخلی از سوی خانواده اسرا و فشارهای بین المللی ممکن است بار دیگر بر کابینه ائتلافی نتانیاهو تشدید شود.

پیتر لرنر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به گزارش حماس بدون ارائه جزئیات بیشتر اعلام کرد: در عملیات روز شنبه ارتش ما هیچیک از اسرا جان خود را از دست ندادند و ادعاهای جدید حماس تبلیغاتی است.

وی افزود: چنین اقداماتی از سوی حماس تنها با هدف جنگ روانی انجام می‌شود و هدف از آن ایجاد نگرانی در میان شهروندان ماست. من همواره تاکید داشته‌ام به هر آنچه حماس می‌گوید باید با شک و تردید نگاه کنید.

گرچه این مقام صهیونیست گزارش حماس را رد کرده است اما گزارش مقامات اطلاعاتی خود رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد شماری از اسرای صهیونیست طی عملیات در غزه و بمباران‌های انجام شده جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    3 2
    مرگ بر اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس