به گزارش مشرق، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود : با وجود پیشرفت‌های چشمگیر، هنوز در برخی حوزه‌ها با چالش‌های جدی مواجهیم. کمبود آب آشامیدنی، مشکلات سلامت و معیشت، و قدرت خرید پایین اقشار ضعیف، از جمله این دغدغه‌ها هستند.

ما این مسائل را به عنوان "خدمت" تلقی می‌کنیم و با برنامه‌های فشرده کوتاه‌مدت، در تلاشیم تا مردم به آرامش نسبی در این زمینه‌ها دست پیدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    0 0
    فقط قالیباف
  • ارش IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    1 1
    حالا‌که‌میدانستی‌بسیاری‌ازمردم‌درفقر‌مطلق‌اند‌ چه‌قانونی‌تصویب‌کردید‌.شما‌چندین‌سال‌است‌ حق‌حقوق‌‌گارگران‌وبازنسشتگان‌را‌وهمسان‌سازی‌راپا‌ گداشته‌اید
  • DE ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    0 0
    آقای قالیباف با توجه به اینکه ایران در رده 4 بحران های طبیعی و بلایا قرار داره. توزیع غیر عادلانه رو نیز بعنوان یک بلا و بحران جمعی تلقی بفرمائید و با ساختارسازی منظم بحران شکنی این گره رو میتوانید بخوبی باز بفرمائید تا درایران دیگه قشری فقر مطلق نداشته باشند. برای رفع فقر ایندسته یارانه پنهان انرژی اقشار مرفه و ثروتمند که چند برابر انرژی و اب و گاز مصرف با قیمت خیلی نازل مصرف میکنند. دولت باصدور بخشنامه ای رسمی این منابع مازاد سهمیه شون رو به قیمت آزاد به اشون فروخته و این مبلغ بدست امده درصندوقی جمع آوری و نصف این مبالع بشکل توزیع کمک فوری آذوقه رسانی ، آب رسانی و بیمه درمانی در میان این اقشار فقیر منظم توزیع بشه. قدم دوم با بقیه منابع برای این خانواده ها در بخش کشاورزی به اندازه کافی کار و درامد درش هست براشون کارافرینی سازمان یافته در روستاها و مراکز کشاورزی و در شهرداری ها بفرمائید و بخشی از اتباع افغانی که غیر قانونی درایران هستند به کشورشون برگردانده بشه و اتباع ایرانی که در فقر مطلق هستند در بخش کشاورزی ، خدمات شهرداری و سایر خدمات دهی ها مشغول کارو کسب درامد بشن. اقدامی که شهید سلیمانی دراون مهارت و استعداد عالی داشتند و در بحران های طبیعی فوری برای مردم بحران زده خدمات زیاد و سریعی انجام میدادند و منتظر تشریفات اداری وقت کش نمی شدند، زیرا براساس استراتژی نظامی منظم توزیع انجام میدادند و کمبودها رو فوری رفع میکردند. نمونه کار شهید سلیمانی رو در سیل خوزستان و جاهای دیگه بخوبی دیدیم. آقای قالیباف شما نیز در صورت انتخاب میتونید رویه استراتژی شهید سلیمانی رو یک قاعده خدمت برای قشر فقیر بفرمائید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس