کد خبر 1612276
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
زیدآبادی

زیدآبادی از انتخابات زودهنگام گفت و تشریح کرد: هنوز چیزی از محتوا مشخص نیست؛ این انتخابات بدون آمادگی قبلی برگزار شده است.

به گزارش مشرق، احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره چند قطبی انتخابات گفت: انتخابات از همین الان چهار قطبی است. به این معنا نیست که همه اصولگراها یکی هستند. خط مشی پورمحمدی نیز متفاوت است. بنابراین یک دو قطبی کامل شکل نمی‌گیرد، بلکه در دور دوم احتمالی شکل می‌گیرد. در این دور همه با هم رقیب هستند.

در ادامه گفتگو احمد زیدآبادی با وب‌سایت انتخاب را می‌خوانید:

احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی، درباره جذب آرا خاکستری توسط پزشکیان اظهار کرد: این مسائل در درجه دوم اهمیت است. مهم این است که آیا ایشان نماد یک تغییر در فضا هست یا خیر؛ اگر به ایشان به شکل یک نماد نگاه کنیم، به جمله جمله صحبت‌های ایشان توجه نمی‌شود. مسأله فقط نوع ادبیات کاندیدها نیست. برای افرادی که می‌خواهند رأی دهند، مسأله دو نکته است. اول اینکه سمت و سوی برنامه چیست و دوم با توجه به ساختار موجود تا چه حد قابل اجراست.

زیدآبادی از انتخابات زودهنگام گفت و تشریح کرد: هنوز چیزی از محتوا مشخص نیست؛ این انتخابات بدون آمادگی قبلی برگزار شده است. از طریق کنکاش در صحبت‌هایشان می‌توان متوجه شد که نگاه اقتصادی ایشان چیست و برای اجرا برنامه‌های خودش از تأیید لازم برخوردار است یا خیر.

این فعال سیاسی درباره نقش قومیت‌ها در پیروزی پزشکیان بیان کرد: نفوذ آقای پزشکیان در اقوام زیاد است. فقط هم مسأله ترک‌ها نیست و کردها هم به ایشان رأی می‌دهند. اگر آن‌ها رأی دهند، دیگر اقوام هم پای صندوق می‌آیند. کسانیکه تعلق اصلاح طلبی دارند هم به ایشان رأی می‌دهند. از نظر رأی ایشان مشکلی ندارد. عمده ذهنیت من متوجه بعد از رأی آوردن ایشان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    آسمان را تماشا می کند و آرزوهایش را بلند بلند بر زبان می آورد.!
  • محمد IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    1 0
    آقای احمدی نژاد محبوب عمده توده های مردم را حذف کردند به بهانه واهی دو قطبی، حالا دم از چند قطبی میزنید و تحلیل می کنید ننگ بر شما. احمدی نژاد در قلب ما مستضعفان و پا برهنگان خواهد ماند
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    یعنی رای اوری یک ادم قومیت گرای صد ملی بی برنامه با نگاههای شاد ستاد انتخابلتیش ....افای پزشکیان ادم بی شرافتی به نطر نمی ایاد ایا می خواد با فصای نوجوانی دانشجویی دوم خردادرای بیاره ....ایشون اینو به نفع کشوری که براش جنگیده می دونه قومیت گرایی این ایران را پای تجزیه می برد ....ای کاش کمی مسیولیت پدیر باشیم اما من می دونم پزشکیا رای میاره در این کشور رای بالا یعنی رای صد ملی در صمن وسایلش هم توسط اقوام امده شده وسایل تجزیه ...
  • DE ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    ...: انتخابات ۱۴۰۳ چند قطبی است// بهترینش اینه که امتحانان منظور انتخابات به جای قطبی قطابی و شیرین باشه ولی بیشتر از دو قطب اتصالی میده فیوز میپره بابا کره زمین با این همه ابهت و عظمت دوتا قطب داره یه انتخابات با متاسفانه بعضی از نامردها ببخشید نامزدها اصلا قطب نمیخواد. والا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس