کد خبر 1612302
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
تاوان سنگین سوء استفاده از کارت سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت ۱۲ میلیارد ریالی یک راننده به دلیل سوءاستفاده از کارت سوخت خبر داد.

به گزارش مشرق، کیومرث حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: پرونده فروش ۱۵ هزار و ۳۷۲ لیتر گازوئیل خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش چهار میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی جاسک رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به صوری بودن صورت وضعیت پیمایش، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت هشت میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

حسن پور گفت: شعبه همچنین متخلف را به پرداخت چهار میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال به عنوان بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت ۱۲ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: این تخلف را بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بررسی تراکنش‌های کارت سوخت، کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    2 1
    خداییش این حروم لقمه را اعدام کنین تا گورش گم بشه!
  • حماقتهای ماندگار !! IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    6 1
    کارت سوخت و گازوییل و بنزین چندنرخی حماقتهای ماندگار در تاریخ هستند !! >>>>> که برای حفظ یک سامانه و تصمیم ابلهانه سالها باید هزینه و مشکلات تحمل کرد !! >>>> اینها محصول سفاهت بعضی مسنولین و ناآگاهی و انتظارات مخرب جامعه است !! ::::::: سوخت باید تک نرخی شود !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس