رییس‌جمهور بعدی پهلوان سیاسی باشد، نه قهرمان سیاسی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات گفت: دوست دارم رییس جمهور بعدی مانند رییس جمهور شهید پهلوان سیاسی باشد، نه قهرمان سیاسی.

به گزارش مشرق، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوست دارم کسی رئیس جمهور شود که مشی و روشی شبیه به شهید آیت الله رئیسی داشته باشد و یک پهلوان سیاسی باشد به جای قهرمان سیاسی.

وی عنوان کرد: میان قهرمان و پهلوان تفاوت وجود دارد. در بازی فوتبال وقتی بازیکن جلو می‌زند مدافع برخی مواقع پای آن را لگد می‌کند و معتقد است پنالتی می‌شود که نتیجه آن پنجاه _ پنجاه است و بالاخره قهرمان می‌شود. در قهرمان شدن شما اگر مقررات را رعایت نکنید هزینه اش را پرداخت می‌کنید اما در پهلوان شدن، باید اخلاق، ایمان، تقوا، وجدان، مرام و معرفت را رعایت کنید مانند پهلوان تختی.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: در عالم سیاست، شهید رئیسی یک پهلوان سیاسی بود. علی رغم اینکه می‌توانست برخی جاها جواب بدهد هیچ زمانی این کار را نکرد و تقوایی سیاسی را رعایت کرد. هیچ گاه گذشتگان را منکوب نکرد و همواره تقدیر می‌کرد و گناه را گردن گذشتگان نمی‌انداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    این چه صحبتی است آقای زلفی گل؟! قهرمان برای ملت ها اسطوره است و پهلوان کارش پاره کردن زنجیر و غلط خوردن در خرده شیشه است!!
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 0
      شما ناراحت نشو به حرف های ایشان هم خیلی توجه نکن خواسته یک چیزی بگه یک زمانی به کچل ها هم می گفتند زلف علی
  • عزراییل IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    1 0
    کسانی که از ابتدا شروع به دروغگویی میکنند وناتوان هستند ،،باید راهکاری باشد پس از تایید صلاحیت دوباره شورای نگهبان بتواند حتی تا زمان رای گیری وپس از آن برخورد کند
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    اوه اوه ! عجب تعبیر عالمانه ای ! اینو باید وزیر ورزش میگفت نه شما جناب وزیر فرهنگ و آموزش عالی !
  • FR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    انسانیت وجدان بیدار و شرف ذاتی موهبتی الهی ست که شهید جمهور از آن برخوردار بود و البته امثال وی ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس