کد خبر 1612384
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
گزارش روزانه بورس ۲۳ خرداد/ریزش ۶ هزار واحدی شاخص کل

بازار سهام، آخرین روز کاری هفته را با ریزشی ۶ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش مشرق، بازار سهام آخرین روز کاری هفته اگرچه محدودیت دامنه ی نوسان ها ادامه داشت اما بر خلاف روز گذشته، از ابتدای روز با فشار عرضه آغاز به کار کرد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۶ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۷۵ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن با ریزشی ۲ هزار واحدی به ارتفاع ۶۷۲ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «وامید» و «فملی» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «زاگرس»، «خاور» و «انتخاب» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «وبملت»، «وتجارت» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «شفام»، «خاور» و «غویتا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۲ هزار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۴۶۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۳۷ نماد در محدوده مثبت و ۲۸۶ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۵۵ نماد در محدوده مثبت و ۱۹۱ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بهرام IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    4 0
    دیگه چه اتفاقی باید بیفته تا مجلس وزیر اقتصاد رو برکنار کنه. سهامدارن بورس به خاک سیاه نشستند. لعنت به همتون.
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    2 0
    اینجوری میخواهید ابرقدرت اتمی جهان بشید؟
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    2 0
    بزرگترین‌ اشتباه تئوریسن های طیف پایداری اینه که فک می کنن بورسی ها همین ۲۰۰ هزار نفری هستن که موندن؛ شما هر وقت خواستی روی افرادی که بر‌ رای شما یا جناح های دیگر موثرن برنامه ریزی کنی، اون چند میلیون نفری رو حساب کن که با وعده "بورس اولویت اول" در بازار موندن و با کاهش سود شرکت ها ناشی از دست اندازی دولت و قیمت گذاری دستوری، فروختن و با زیان بدرقه شدن (خانواده هاشون یادت نره). خداوند تمام محاسبات را بر هم خواهد زد؛ چیزی که در ید قدرت اوست.
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    2 0
    هر کی می خواد رئیس جمهور بشود فقط لطفا دم این فساد دشمن شاد کن را در وزارت اقتصاد و دارایی و بورس قطع کند .
  • درود بر اصلاحات IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    2 0
    بلاخره رابین هود یا پینوکیو ؟ چه کسی قراره این بورس را درست کنه ؟ کی درست میشه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس