به گزارش مشرق، انصاری، تحلیلگر در ‌کانال خود در ایتا نوشت:

اول دقت کنید حضرت آقا چه فرموده اند: "..نماینده از اولی که وارد مجلس میشود نقشه رسیدن به فلان پست مثلا اجرایی را در سر خودش بپروراند که مثلا ‎وزیر بشود و ‎مدیر بشود و فلان...! نه آقا وظیفه نمایندگی بسیار مهم است اگر برای خدا انسان کار بکند و درست کار بکند از وظیفه اجرایی اهمیتش بیشتر است یا لااقل به اندازه همانها اهمیت دارد...".

فارغ از اینکه مقصود رهبری از نهی نمایندگان همانطور که به وضوح در کلام ایشان با مسئولیت هایی انتصابی چون ‎مدیر و ‎وزیر مشخص شده، و به آن دسته از نمایندگانی اشاره دارد که مجلس را به پله ای برای پست هایی چون وزارت و یا مدیریت در بخش های اقتصادی درآمد زا پس از دوران نمایندگی تبدیل مینمایند، سوالی که مطرح میشود این است که آیا واقعا قالیباف مجلس را پله ای برای رسیدن به جایگاه ریاست جمهوری تبدیل کرد؟ آیا قالیباف اگر نماینده مجلس نبود نمیتوانست کاندیدای ریاست جمهوری شود؟!

نکته بعدی این است که وقتی به کلام حضرت آقا دقت کرده و به اقدامات برخی نمایندگان رجوع میکنیم در می یابیم که این ‌کارها عمدتا با لابیگری و بدون در نظر گرفتن شایستگی های نماینده مورد نظر نیز انجام میشوند. آیا حضور قالیباف در یک رقابت کاملا قانونی، شرعی، مطابق با ضوابط و بر اساس یک فرایند انتخابی [نه انتصابی] که شایستگی های خودش را در معرض قضاوت ملت قرار میدهد، غیر اخلاقی و بر خلاف نظر حضرت آقا است؟ بنده که اطلاعی ندارم، اما شما آیا مطمئنید ایشان قبل از ورود به چنین رقابتی از رهبر معظم انقلاب کسب تکلیف نکرده است؟!

قاعدتا باید اینگونه باشد ‌که در چنین سطحی، وقتی یکی از سران سه قوه میخواهد به چنین رقابتی ورود کند، خصوصا زمانی که یکی دیگر از قوا نیز با فقدان رئیسش مواجه است، این حضور باید به اطلاع عالی ترین سطح از رهبری نظام برسد؛ لذا شخصا بعید میدانم آقای قالیباف بدون اذن رهبری در انتخابات حضور پیدا کرده باشد و اکنون که حضور دارد نیز میشود این استنباط را کرد که اذن را دریافت کرده است. زیرا قالیباف در طول سالها ثابت کرده است که یکی از گوش به فرمان ترین مسئولان نظام نسبت به امر ولایت بوده و در مراحل مختلفی نیز به شایستگی این سرباز بودن خود را اثبات، و بارها مورد تفقد و تمجید رهبری قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    6 13
    رای من قالیباف
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    3 4
    ان شاءالله که راست میگی
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    13 10
    بهترین گزینه هستند
  • علـی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 2
    حالابپرید به هم تا بوقتش دارم برای همتون.........!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس