انتخابات پیش‌رو صحنه رقابت برای خدمت است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری صحنه حماسه و عزت نظام اسلامی گفت: انتخابات در پیش رو، صحنه رقابت برای خدمت و نه کسب قدرت است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسین طیبی فر روز چهارشنبه همایش بصیرتی بسیج اقشار و محلات استان زنجان ضمن اشاره به فرامین رهبری در انتخاب رئیس جمهور اصلح و ضرورت توجه به آنها افزود: قدرت اصلی انقلاب، مردم هستند چرا که در تمامی صحنه ها حضور دارند و در این میان تبعیت از فرامین ولی فقیه، کشور را در برابر گزند دشمنان مصون نگه داشته است.

این مسوول با بیان اینکه دیگران را نیز باید برای رای دادن ترغیب کنیم ادامه داد: حضور حداکثری مردم در این رخداد مهم کشور اهمیت زیادی دارد.

طیبی فر به واقعه اخیر سقوط بالگرد و شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: شهیدان خدمت در راه خدمتگزاری جان خود را از دست دادند، راه آنان نه تنها گم نشد بلکه برای جامعه اسلامی روشن تر شد.

وی با اشاره به اینکه راه شهید رئیسی با معیارهای انقلاب و سیاست های کلی نظام اسلامی همخوانی داشت، اضافه کر: شهید جمهور یک ریل گذاری انجام داد که انتهای آن ثمره میوه های انقلاب بود، به طوری که کام اقشار مستضعف و دوستداران انقلاب اسلامی را شیرین می کند.

این مسوول با بیان اینکه برخی به شاخص ها در خدمات رسانی هیچ توجهی ندارند،اضافه کرد: شهید رئیسی در مسیر حرکتی خود تهمت ها و حرف های ناروایی شنید اما هیچ گاه بر زبان جاری نمی کرد زیرا فقط برای خدمت به جامعه اسلامی با تمامی توان و وجود مشغول کار بود.

طیبی فر با تاکید بر اینکه شهید رئیسی یک رئیس جمهور تراز اول انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت، گفت: او یک شیوه مدیریتی و مدیریت تراز اول را نشان داد، لذا کسانی که می خواهند جایگزین این مرد بزرگ شوند، باید این شیوه مدیریت، ریل گذاری و ولایت مداری را مد نظر قرار دهند.

وی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیر امسال را یادآورد شد و گفت: امیدواریم حضور پرشکوه مردم را همانند تشییع شهدای خدمت شاهد باشیم تا دشمنان ببیند اگر عزیرانی از دست می روند مردمانی ولایتمدار با عمل خود جایگزین مناسبی را تعیین می کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وقایع مختلف در طول انقلاب اسلامی طی سال های اخیر و نقش رهبری معظم انقلاب در هدایت امور گفت: در دولت مردمی شهید خدمتگزار نیز نقشه های دیگران نقش برآب شد؛ دولت سیزدهم زمینه ای را برای امید مردم فراهم کرد و در این میان مردم ایران از مصیبت ها شکست نمی خوردند بلکه با استقامت به مسیر در پیش رو ادامه می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس