کد خبر 1612698
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸

به گزارش مشرق،سید محمد حسینی در توئیتی درباره انتخابات تاکید کرد:

در ارزیابی کاندیداها، کارنامه آنان مهمتر از برنامه و ادعاها است، چون فرصت آزمون و خطا نیست، تداوم راه شهید جمهور تنها با مدیریت جهادی، پرکاری، روحیه ولایی، انقلابی و خستگی‌ناپذیری میسر است.

اظهارات صریح رهبری درباره عملکرد بعضی نامزدها حجت را بر ولایتمداران تمام می‌کند.

در ارزیابی کاندیداها چه چیزی مهم است؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    برای آقای رئیسی هم همین حرفها رو میزدن ولی آقای روحانی رئیس جمهور شد! دیدیم با اون وزرای پیر و مجرب اما چه گندی زدن به همه چیز مملکت. مهم اینه که فرد بخواد کار کنه. مهمتر از پتانسیل، اراده و فکر و منش است. وگرنه پتانسیل کسی مثل احمدی نژاد خیلی بالاست اما همه میدونیم که اگه بیاد، رکورد روحانی رو میشکنه! الان برخی پتانسیل بالا دارن اما فکرشون و دیدگاهشون و شیوه ادعاییشون نگران کنندست.
  • سوسان IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    رئیس جمهور باید کار بلد اصیل و مردمی باشد و با آرای بالا انتخاب شود و به مبانی نظام و قانون اساسی پایبند باشد و از فرمایشات گهربار ائمه در اداره جامعه بهره ببرد
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    من فقط به کسی رای میدهم که وعده تک نرخی کردن ارز و واقعی سازی قیمت بنزین و انرژی و افزایش یارانه ها را بدهد فرقی نمی کند قالیباف باشد یا جلیلی یا پزشکیان این دعواهای زرگری بی حاصل برایم هیچ اهمیتی ندارند. بساط فساد و رانت دارد کشور را نابود می کند شاید این آخرین فرصت ایران باشد. اما متاسفانه هیچ یکی از کاندیداها در خصوص این نکات کلیدی مطلبی درخور و روشن نفرموده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس