تل‌آویو اخراج مقامات ارشد سازمان ملل از اراضی اشغالی را بررسی می‌کند

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اعلام کرد زمان آن فرا رسیده است که تل‌آویو به مزایا و معایب خروج از سازمان ملل فکر کند.

به گزارش مشرق، گلعاد آردان، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل تصریح کرد که این رژیم طی روزهای آتی احتمال اخراج مقامات ارشد سازمان ملل از اراضی اشغالی را بررسی خواهد کرد.

براساس گزارش النشره، سفیر رژیم صههیونیستی در سازمان ملل تصریح کرد زمان آن فرا رسیده است که تل‌آویو به مزایا و معایب خروج از سازمان ملل فکر کند.

این اظهارات در حالی مطرح شده که سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد که ارتش صهیونیستی در جریان جنگ در نوار غزه که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ ادامه دارد، مرتکب جنایت علیه بشریت شده است.

کمیته تحقیقات وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت علیه بشریت مانند نسل‌کشی در غزه شده است و اقدامات رژیم اشغالگر به دلیل تعداد زیادی شهید و زخمی در میان غیرنظامیان، جنایت علیه بشریت را به دنبال داشته است.

پیشتر روزنامه «فایننشال تایمز» انگلیس گزارش داد، پنج منبع مطلع گفتند کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی وضع مجازات‌های فراگیر علیه آژانس‌های سازمان ملل که در اراضی اشغالی فلسطین‌ فعال هستند، از جمله اخراج احتمالی کارمندان آنها را مورد بحث قرار داده است.

این روزنامه انگلیسی نوشت، تنش بین رژیم صهیونیستی و سازمان ملل بعد از گذشت هشت ماه از جنگ این رژیم علیه غزه، جایی که نهادهایی همچون دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل نقش زیادی در عملیات‌های امدادرسانی دارند، به نقطه بحران رسیده‌ است.

سازمان ملل متحد ارتش و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی را در فهرست سیاه طرف‌های مرتکب «تخلفات شدید» علیه کودکان در مناطق درگیری مسلحانه در طول سال ۲۰۲۳ قرار داد.

از هفت اکتبر ۲۰۲۳، رژیم صهیونیستی جنگی را علیه غزه به راه انداخته است که بر اثر آن نزدیک به ۱۲۲ هزار فلسطینی شهید یا زخمی شده‌اند که اکثر آنها کودک و زن هستند و حدود ۱۰ هزار نفر در میان قحطی و ویرانی‌های عظیم مفقود شده‌اند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    رژیم غاصب اسرائیل را از سازمان ملل اخراج کنید تا زمینه از بین بردن حکومت پر از ستم صگیونیستها رقم بخورد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس