کد خبر 1612802
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
شکایت از بیمارستان روانی به دلیل مرگ یک مرد | آثار ضرب و جرح روی بدن متوفی

فرزندان مرد ۶۰ ساله‌ای که حین درمان در یک بیمارستان روانی جانش را از دست داده بود، از این بیمارستان به دلیل ضرب و جرح و فوت پدرشان شکایت کردند.

به گزارش مشرق، چند روز قبل مرگ مرد میانسالی در بیمارستان به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد میانسال از یک بیمارستان روانی به آن بیمارستان منتقل شده و لحظاتی بعد هم جانش را از دست داده است.

همزمان با مرگ مرد میانسال، خانواده وی از کادر درمان بیمارستان روانی شکایت کرده و مدعی شدند که پدرشان به خاطر مشکلاتی روحی و روانی که داشت، در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و بستری شده بود. روز حادثه با آنها تماس گرفته و اظهار داشتند که حال پدرشان وخیم است و او را به بیمارستان برده‌اند.

زمانی که فرزندان وی به بیمارستان رفتند، با خبر فوت پدرشان روبه‌رو شدند، اما از آنجا که روی بدن او آثار جراحات دیده شد و به نظر می‌رسید از سوی کادر درمان مرکز روانی به وجود آمده باشد، از آنها شکایت کردند.

با شکایت خانواده مرد ۶۰ ساله، تحقیقات از مسئولان مرکز روانی صورت گرفت، اما آنها مدعی شدند که آثار جراحات یا ناشی از درگیری با سایر افرادی است که در مرکز روانی بستری بودند یا وی خودزنی کرده است.

با توجه به شکایت خانواده این مرد، به دستور بازپرس جنایی، جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و بررسی اظهارات مسئولان مرکز روانی به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع : همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله مومن IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    7 2
    صرب و شتم بيماران در بیمارستان های روانی یک امر واقعی ست که برخی موارد به مرگ بیماران منتهی می شود. برادر من در سال 76 در بیمارستان روانی ابن سینای مشهد به همین دلیل ضربه مغزی شد و فوت کرد. دردناک تر این که با آن که ضربه مغزی شده بود. هم او را دیر به بیمارستان برده بودند و هم به خانواده ما خبر ندادند و ما به صورت اتفاقی از موضوع خبر دار شدیم. شیرین تر این که در جلسه ای که با نظام پزشکی در این مورد داشتیم. پزشک کارشناس از عمل بیمارستان طرفداری نمود و وقتی ما به او گفتیم که اینطور که تو می گویی. پس مقتول خود باید قاتل باشد. با کمال وقاحت و بیشرمی جوابداد بله همین طور است ( مقتول خود مقصر است) .
    • فاطمه IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
      7 1
      خدا برادرتون رو بیامرزه واقعا از اون هایی که میخوان توی بیمارستان های روانی باشن باید تست روان گرفت چون خودشون بد تر هستن
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    1 8
    خودتون عرضه داشتید باباتون تو خونتون نگه میداشتید، آدم روانی روانیه با صلوات رام نمیشه
    • محبی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
      4 1
      حرف مفت نزن ،مشکلات زندگی این خانواده روی دوش شکسته شما که نیست؟
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
      1 4
      خانواده محترم بیمار باید ممنون بیمارستان هم باشن خودبیمار حتما ممنون هست آخه این زندگی به این شکل خاصیتی نداره هم بیمار اذیت میشه هم اطرافیان قرار هم نیس آدمیزاد هزار سال عمر بکنه
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    3 0
    دوربین داره بیمارستانای اعصاب و روان
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
      1 0
      بله داره
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    1 0
    گاهی بیمار روانی می تواند هم به خودش وهم به دیگران آسیب برسانند چون ازقدرت بدنی قوی برخوردارندونگهداری از این افراد بسیار مشکل بوده و بادارو و یا بستن آنها به تخت ویا درسلول انفرادی می توانند از این بیماران پرستاری کنند
  • US ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    0 0
    بیماران رادربیمارستانهای روانی میزنن بایددرتمام بیمارستانهاومراکزبهزیستی دوربین باشدتاهمه چیزروشن شود
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    0 0
    ماموران بیمارستان روانی چه می کردند؟؟؟ خواب بودند؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس