پایگاه ارتش اسرائیل

به گفته ارتش رژیم صهیونیستی، طی یک آزمایش که به تازگی انجام شده است، مشخص شد یکی از سری ترین پایگاه های ارتش این رژیم، به لحاظ حفاظتی در سطح و میزان فاجعه باری قرار دارد.

سرویس جهان مشرق - وب سایت عبری زبان یدیعوت آحارانوت در این رابطه نوشت:

شکست جدی امنیتی در یکی از حساس ترین پایگاه های ارتش اسرائیل منجر به مجازات توبیخ و زندان شد. بر اساس گزارش بدست آمده، یک ماه پیش، یک تیم بازرسی از ستاد کل در یکی از شب‌ها، با استفاده از هویت های جعلی از افسران ارتش به راحتی موفق شدند به پایگاه یگان ۸۲۰۰ سازمان آمان در اردوگاه گالیلوت در رامات هاشارون نفوذ کنند.

این وب سایت عبری زبان نوشت: برای نزدیک به سه ساعت، آنها بدون مانع در داخل پایگاه پرسه زدند، به مجتمع های عملیاتی رفتند، صدها سند طبقه بندی شده و داده‌ها را از رایانه های مخفی جمع اوری می کردند و اگر می خواستند می توانستند آسیب فیزیکی به زیرساخت های پایگاه و سربازان بزنند. اگر در واقعیت چنین اتفاقی توسط یک دشمن واقعی صورت میگرفت، ضربه بزرگی به ارتش اسرائیل و اسرائیل بود.

نفوذ به یکی از سری ترین پایگاه‌های رژیم صهیونیستی/ افشاگری روزنامه عبری زبان از وضعیت بحرانی حفاظت در پایگاه های ارتش اسرائیل
شکست امنیتی جدی در یگان ۸۲۰۰:
یک تیم بازرسی به پایگاه مخفی یگان ۸۲۰۰ نفوذ کرده و ساعت ها در آنجا بودند [اما کسی متوجه آنها نشد]

مقامات بخش اطلاعات رژیم صهیونیستی که از یافته های نفوذ تیم بازرسی در پایگاه یگان ۸۲۰۰ شوکه شده بودند، گفتند: نیم سال از نفوذ نیروهای حماس در پایگاه‌های حساس در نقب غربی به عنوان بخشی از تهاجم گسترده به اسرائیل می‌گذرد، اما ما هنوز چیزی یاد نگرفتیم.

یک مقام ارشد اطلاعاتی صهیونیست در جملاتی تمسخر آمیز در رابطه با این شکست امنیتی گفت: "برای نفوذ به پایگاه های اسرائیل در مناطق جنگی حتما لازم نیست از مرزها اقدام کنید، می توانید به مرکز اسرائیل بروید، لباس فرم با درجه افسری بپوشید و به راحتی وارد مکان های سری و اطلاعاتی ارتش اسرائیل شوید. در یگان استراتژیکی مانند واحد ۸۲۰۰ که مرتبط با امنیت اسرائیل است، فرماندهان ارشد این یگان مسئولیت عملی ناکامی‌های خود را بر عهده نگرفتند، آنها مسئول مستقیم این شکست هستند، زیرا هشداری به نیروهای خود ندادند، پس جای تعجب نیست که برای چنین شکست‌های مکرری، هیچ افسری اخراج نمی شود."

بر اساس گزارش این روزنامه عبری زبان، ارتش این رژیم تلاش کرده است این موضوع را کم اهمیت جلوه دهد مقامات مرتبط با یگان ۸۲۰۰ مدعی شده اند که گزارش های داده شده درست نبوده و افراد تیم مذکور نتوانسته اند به اتاق های عملیات در این پایگاه سری دست یابند. با این حال سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این رابطه گفت: این واقع مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تمامی اشخاص ذیربط محاکمه و مجازات خواهند شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس