نتایج قابل توجه یک نظرسنجی از فلسطینیان درباره حماس و غزه

نتایج یک نظرسنجی انجام شده در نوار غزه و کرانه باختری نشان داد که اکثریت فلسطینیان معتقدند که حماس و دیگر گروههای مقاومت در جنگ با رژیم صهیونیستی در غزه پیروز خواهند شد.

به گزارش مشرق، نتایج یک نظرسنجی انجام شده در نوار غزه و کرانه باختری نشان داد که ۶۷ درصد فلسطینیان معتقدند که حماس و دیگر گروههای مقاومت در جنگ با رژیم صهیونیستی در غزه پیروز خواهند شد. ۵۶ درصد هم پیش بینی می کنند که حماس پس از جنگ همچنان غزه را اداره کند.

این نظرسنجی نشان داد که ۶۱ درصد فلسطینیان همچنان ترجیح می دهند که مسئولیت اداره امور نوار غزه با جنبش حماس باشد، تنها ۱۶ درصد ترجیح می دهند که دولت جدیدی در نوار غزه روی کار آید و البته فقط ۶ درصد ترجیح می دهند که تشکیلات خودگردان به ریاست ابومازن، نوار غزه را اداره کند.

بر اساس این نظرسنجی، نزدیک به ۶۰ درصد شرکت کنندگان از عملیات طوفان الاقصی حمایت کرده و ۸۲ درصد هم معتقدند که جنگ و تجاوزات رژیم صهیونیستی سبب افزایش اهتمام و توجه بین المللی به مسئله فلسطین شده است.

این نظرسنجی نشان داد که ۷۵ درصد فلسطینیان از عملکرد حماس در خلال جنگ رضایت دارند، ۲۴ درصد از عملکرد جنبش فتح به ریاست ابومازن و تنها ۱۰ درصد از عملکرد و سیاستهای شخص ابومازن رضایت دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس