تظاهرات صهیونیست‌های خشمگین برای برکناری نتانیاهو

معترضان خشمگین بیرون خانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از حزب راستگرای لیکود حتی پیش از حمله هفتم اکتبر نیز شاهد مخالفت‌های شدید داخلی با سیاست‌های خود بود. با این حال، ناتوانی در آزادی اسرای صهیونیست در بند حماس، خشم عمومی از وی را برانگیخته است.

بر این اساس، تظاهرات گسترده معترضان صهیونیست بیرون از خانه نتانیاهو در قدس اشغالی با شعارهایی مبنی بر کناره گیری وی از قدرت همراه بود.

معترضان صهیونیست در این تظاهرات با اشاره به ناتوانی کابینه ائتلافی نتانیاهو برای مذاکره با حماس به منظور آزادی اسرای صهیونیست پس از نزدیک به ۹ ماه جنگ، خواستار انحلال کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی شدند.

تظاهرکنندگان همچنین با سردادن شعارهایی، به فساد نتانیاهو و کابینه وی اشاره کردند.

خشم شهروندان صهیونیست از اقدامات کابینه نتانیاهو در حالی فوران کرده است که تنش‌ها با حزب الله در جبهه شمالی نیز تشدید شده و احتمال یک جنگ همه جانبه با این جنبش بارها از سوی مقامات صهیونیست مطرح شده است.

نظرسنجی‌های نشان می‌دهد بنی گانتز، عضو پیشین کابینه جنگ رژیم صهیونیستی که از سمت خود کناره گیری کرد از بیشترین اقبال برای پیروزی در انتخابات آتی کنست و رسیدن به پست نخست وزیری این رژیم برخوردار است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس