کد خبر 1612881
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
علی باقری: لبنان جهنم بدون بازگشت صهیونیست‌ها خواهد بود

باقری با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها خاطرات خوبی از لبنان ندارند و آغاز روند شکست‌های این رژیم از لبنان شروع شد هشدار داد اگر صهیونیست‌ها عقل داشته باشند خود را از چاله غزه به چاه لبنان نمی‌اندازند.

به گزارش مشرق، علی باقری پس از دیدار و رایزنی با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق در نشست مشترک خبری با این مقام عراقی حضور پیدا کرد.

علی باقری در این کنفرانس خبری گفت: برخی از تسری جنگ از غزه به جنوب لبنان ابراز نگرانی می کنند ولی صهیونیست‌ها خاطرات خوبی از لبنان ندارند. آغاز روند شکست‌های این رژیم از لبنان شروع شد. در سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ شکست‌های غیرقابل باوری را متحمل شدند.

سرپرست وزارت امور خارجه با بیان اینکه اگر صهیونیست‌ها عقل داشته باشند خود را از چاله غزه به چاه لبنان نمی‌اندازند تصریح کرد: لبنان جهنم بدون بازگشت برای صهیونیست‌ها خواهد بود و اگر عقل داشته باشند مجددا لبنان را نخواهند آزمود.

باقری کنی افزود: یک بار خطا کرده و به سفارت ایران در دمشق حمله کردند که پاسخی گرفتند که هیچگاه فکرش را نمی کردند؛ بنابراین آنها باید بپذیرند موازنه قدرت قبل و بعد از هفت اکتبر متفاوت شده است.

سرپرست وزارت خارجه همچنین اظهار داشت: صهیونیست‌ها با کشتار مردم غزه می‌خواهند به شرایط قبل از هفت اکتبر برگردند ولی نمی توانند.

علی باقری پیش ازظهر امروز هم در نشست خبری مشترک با فواد حسین وزیر خارجه عراق گفت: ممکن است صهیونیست‌ها خطای دیگری مرتکب شوند اما ایران در مقابل نابخردی رژیم صهیونیستی قاطعانه پاسخ داد. ایران در عملیات وعده صادق ثابت کرد از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود برای ثبات، صلح و امنیت منطقه استفاده خواهد کرد و اجازه نخواهد داد حتی صهیونیست های متجاوز ذره‌ای در ثبات و امنیت منطقه خلل وارد کنند.

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان صبح امروز - پنجشنبه ۲۴ خرداد - در سفری دو روزه وارد بغداد شد.

باقری در ملاقات های امروز خود با رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر خارجه و رئیس شورای عالی قضایی عراق به رایزنی پرداخت.

وی روز جمعه نیز با سفر به اربیل و سلیمانیه با مقامات اقلیم کردستان عراق دیدار و گفت و گو خواهد داشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 2
  • US ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    1 2
    این انگلیس خبیس و صهیون هاش حق مردم فلسطین رو غصب کردند بعد فرانسه
  • امیر IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    1 2
    اقای باقری بسیار دیپلمات قوی و کاربلد و درعین حال نترس هستند ..انشالله پایدا ر باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس