کد خبر 1612978
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸

به گزارش مشرق،سعید محمد در توئیتی نوشت:

صحبت‌های کاندیداهای محترم ریاست جمهوری را گوش می‌کردم.

تقریبا همه عزیزان در شناسایی مشکلات کشور و اینکه چه کارهایی باید کرد متمرکز هستند و صحبت‌ها بسیار نزدیک می‌باشد و بنظر می‌رسد منظومه مسأله شناسی کشور کامل شده است و از مرحله «چه باید کرد؟» گذر کردیم، امروز مسأله اصلی این است که با توجه به پیچیدگی های ساختاری و معیوب بودن فرآیندهای تصمیم گیری بهتر است بزرگواران به این سؤال پاسخ دهند که «چگونه باید این حرف‌های خوب را به اجرا رسانید؟».

مردم در ذهن خود کوهی از وعده ها و برنامه ها را در سیزده دوره قبلی در خاطر دارند و تمام وعده‌ها بارها و بارها عنوان شده! بعبارتی «کار درست» مشخص است ولی اینکه «چگونه کار درست را، درست انجام خواهید داد؟» مغفول مانده!

بعنوان یک مثال ساده مگر گفته نشد که یک میلیون مسکن در سال ساخته می‌شود؟ چرا انجام نشد؟ مانع کجا بود؟ چکار باید کرد که این وعده عملیاتی شود؟ مردم علاقه‌مند هستند این صحبت‌ها را بشنوند تا بتوانند تصمیم‌گیری کنند.

با آرزوی موفقیت برای کاندیداهای محترم و با آرزوی مشارکت حداکثری و انتخاب صحیح توسط مردم عزیز.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    بسیاری از صحبتها قبلا زده شده است کلیشه ای هست بیان بگین چطور مشکل سرمایه گذاری داخلی و خارجی رفع میکنید که در کنارش شغل ایجاد بشه و نخبگان فرار نکنند ( صریح بگه موانع خود حکومت کیا هستند ) بیاد بگه مشکل اینترنت فیلتر چطور حل میکنند ( البته بسیار غم انگیزه بخشی در حکومت خودشون این مشکل ایجاد یکی دیگه بیاد وعده رفع اون بدهد ) بیاد بگه چطور تبعیض اموزش و پرورش و کنکور حل میکند بیاد بگه تعامل با همسایه و بریکس و شانگهای کافی است ( که نبود و ارز بالا رفت ) یا باید با همه کشورها جز اسرائیل تعامل داشت بیاد بگه مشکل اتباع چطور حل میکند بیاد بگه مشکل سرطانی خودرو چهل ساله رو چطور حل میکند ایا به این تولید اعتقاد دارد یا اصلا اینو تولید نمیدوند و غارت منابع میدوند و سرمایه و هزینه ای که میشه اینو میبره درمسکن کشاورزی فرش و سایر چیزهای مفید که ارز اوری دارد بیاد بگه برنامش برا محیط زیست و اب و جنگل و مرتع و حیوان ولگرد چیست اعتقادش به اینه در کشور باید بست همه چیو تولید کرد حتی با تغییر اسم و به اسم تولید داخل یا نه مزیت و ضرر میسنجد و اونائیکه صرفه اقتصادی دارد ادامه میده در بخش فرهنگ و هنر و کتاب اعتقاد داره باید همه چی زوری بر طبق عقیده اون پیش بره یا نه واگذار کنه به ملت و به همه انگ خائن و جاسوس نزنند
  • DE ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    حالا یک میلیون گفته شده اگه 500 هزار تا هرسال ساخته بشه نور الانور بابا. تو کشورهای اروپایی تو ساخت صدهزار اپارتمان گیر کردند. مهم اینه قدم به قدم کار انجام بشه و ادامه و ادامه داشته باشه. بقول شاعر : رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود رهروان است که اهسته و پیوسته رود درستش اینه با توجه به امکانات توقعات عاقلانه واقع گرایانه داشته باشیم و برای هر موفقیت جشن گرفته بشه. که توانستیم!
  • US ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    1 0
    احسنت، جسارتا یه منظومه هم برای «حل» مشکلات بدید، راه دوری نمیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس