قالیباف

قالیباف گفت: امروز کشوری مستقل و آزاد هستیم. پیام انقلاب، فراخوان یک حرکت بزرگ برای ساختن آینده‌ای متفاوت از گذشته بود

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف، بعداز ظهر شنبه -۲۶خردادماه - در برنامه« با مردم» اظهار داشت: کشور ما پس از انقلاب درگیر دفاع مقدس، در ادامه جنگ شناختی، جنگ نیابتی و تحریم اقتصادی بوده است و دشمنان ما به دنبال این بودند که بتوانند مردم ایران را از آینده خود ناامید و از گذشته خود پشیمان کنند و حال آنها را پریشان سازند. اما ایران عزیز ما و ملت ما همچون سروی بلندقامت و مستحکم ایستاد و از همه دشمنی‌ها و سختی‌ها ناملایمات عبور کرد و اقتدار و بزرگی خود را در اوج نگه داشته است.

اجازه نمی‌دهیم دشمنان ایران را دور بزنند

قالیباف افزود: ایران عزیز و قوی ما با قدرت کسب کرده، ایده مقاومت و وعده صادق و جغرافیای سیاسی منحصر به فرد منطقه‌ای و جهانی، یک بازیگر اصلی در منطقه و صحنه و بین المللی است و امروز می توان با افتخار گفت که ایران سربلند از رویکرد حفظ بقا عبور کرده و به بلوغ رسیده که می‌توانیم در گام دوم انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت حرکت کنیم و در حقیقت از پایایی به پویایی برسیم و هرگز اجازه نخواهیم داد که بدخواهان و دشمنان، ما و اسلامی، ایران ما را دور بزنند.


نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: پیام انقلاب اسلامی فراخوان یک حرکت بزرگ برای ساختن آینده‌ای متفاوت از گذشته بود، تاریخ چند هزار ساله کشور پهناور و بزرگمان، ایران عزیز همراه با مبارزات، سختی‌ها، فرازها و فرودها بوده است؛ امروز کشوری آزاد، مستقل و آباد هستیم، همه تلاش‌ها در دوران ۴۵ ساله انقلاب اسلامی رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

در مسیر پیشرفت همه جانبه با هم گام برداریم

قالیباف درباره اینکه چگونه می‌توان اهداف برنامه های تعیین شده را محقق کرد، گفت: همان‌طور که توانستیم در حوزه دفاعی در یک سطح بالای قدرت بازدارندگی فعال در منطقه و جهان باشیم که همه کشورها به این قدرت ما حسرت می‌خورند، ما می توانیم این تجربه را در عرصه پیشرفت همه جانبه دوباره تکرار کنیم و در این میسر با هم گام برداریم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به دوران دفاع مقدس یادآور شد: در آغاز تجاوز دشمن به این سرزمین، ما بدون اینکه آموزش خاص، سامان‌دهی مشخص و تجهزات داشته باشیم، همه به سمت جبهه گسیل شدیم ولی همه یک باور و ایمان داشتیم و برای دفاع از انقلاب، وطن و ناموس در کنار هم و گوش به فرمان امام (ره) بودیم.


قالیباف با بیان اینکه حضور در جبهه در کنار یکدیگر سبب آموزش و سازمان‌دهی شد، تصریح کرد: در غیر آن محیط، آن آموزش به ۴ سال زمان نیاز داشت. اما همه آنها را در چهار هفته آموختیم و ایستادیم و سرنوشت جنگ تغییر یافت و خرمشهر آزاد شد. البته در این راه تجهیزات نداشتیم و از دشمن به غنیمت گرفتیم.

وی با اشاره به تجهیزات دوران دفاع مقدس که فقط به توپخانه ۱۵ کیلومتری خلاصه می‌شد، گفت: اما امروز موشک‌های نقطه زن با برد بیش از ۲ هزار کیلومتر داریم که بر سر دشمنان، بدخواهان ما و بدخواهان بشریت فرود می‌آیند و این قدرت سبب حسرت کشورهای منطقه شده است.

ارتقا زیرساخت‌های مهندسی و فنی منجر به تحقق عملیات «وعده صادق» شد

قالیباف با اشاره به حضورش در قرارگاه سازندگی پس از دفاع مقدس عنوان کرد: این قرارگاه ابتدا قرارگاه بازسازی برای رسیدگی به روستاها و شهرهای جنگ زده بود و پس از بازسازی به سازندگی برای انتقال انرژی از جنوبی‌ترین نقطه کشور به شمالی‌ترین نقطه در کمترین زمان تغییر نام یافت.

وی درباره حضورش در مدیریت هوا فضای سپاه گفت: در این دوره زیرساخت‌های مهندسی و فنی ارتقاء یافت تا این‌گونه عملیات وعده صادق محقق شود.

تهران به کارگاه تبدیل شد

قالیباف با اشاره به حضورش در قرارگاه سازندگی پس از دفاع مقدس عنوان کرد: این قرارگاه ابتدا قرارگاه بازسازی برای رسیدگی به روستاها و شهرهای جنگ زده بود و پس از بازسازی به سازندگی برای انتقال انرژی از جنوبی‌ترین نقطه کشور به شمالی‌ترین نقطه در کمترین زمان تغییر نام یافت.

وی درباره حضورش در مدیریت هوا فضای سپاه گفت: در این دوره زیرساخت‌های مهندسی و فنی ارتقاء یافت تا این‌گونه عملیات وعده صادق محقق شود.

قالیباف درباره زمان حضوری در مدیریت نیروی انتظامی اضافه کرد: در آن دوران نیروی انتظامی را از نیرویی که بهره وری و توان لازم را به‌رغم همه زحمات آنها که انجام می‌دادند، نداشت، بدون تغییر بودجه به نیروی تبدیل کردیم که سبب افزایش کیفیت خدمات‌رسانی و تحول در رفتار، تحول در سازمان، تحول در آموزش با رویکرد امنیت پایدار و عادلانه از شهر تا روستا شد و این تحول را مردم در زندگی خود با همه وجود حس کردند و این رویکرد به معنای امکان‌پذیر بودن تحول است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره دوران مدیریت شهرداری تهران گفت: در این دوران تهران به یک کارگاه تبدیل شد و در حمل و نقل، مترو، توسعه پارک‌ها، فراهم کردن فرصت برای زنان و کودکان، ساخت پل‌ها، تونل‌ها، همه درحالی در شرایط سخت انجام شد که پیش شرط مالی برای آنها تعیین نکردیم.

قالیباف ادامه داد: ما بر این باوریم که تحول نیازمند یک مدیر قوی است و هرکه بگوید که اختیار و پول می خواهم تا کاری را انجام دهم، تجربه ۴۰ ساله‌ام نشان می دهد که او نه تنها اگر این امکان را بگیرد، تحول را ایجاد نخواهد کرد بلکه این سرمایه را از دست خواهد داد، زیرا ایمان به کار، جوهره کار، باور به کار و دلداگی به کار با نکاتی که گفتم رمز موفقیت و تحول است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه گفت: رفع مشکلات دانشمندان و نخبگان نیز از دیگر بخش‌های مهم اجرایی در دولت آینده است به ویژه دانش آموزان و معلمان عزیز در عرصه آموزش و پروش که آینده این تحول، پیشرفت و رشد اقتصادی را فراهم خواهند کرد.

صحبت های کامل محمد باقر قالیباف در برنامه "با مردم"

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • TR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    12 2
    بعد از فرود اومدن ۲۰۰ تا بمب هسته ای طی نصف روز ، و مرگ ۱۰۰ میلیون نفر در همون روز ،نمیدونم کدوم نقطه رو و با چی میشه زد ؟؟!! خیلی براتون این حرف عجیبه ؟؟!! ژاپن هم در سال ۱۹۴۲ ، اصلا باور نمیکرد ولی باوروندنش!!!
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
      6 10
      خوب چرا بعد از عین الاسد این کار رو نکردند یا بعد از وعده صادق؟ حتما به خاطر انسانیتشون بود!
    • رضا IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
      0 0
      چرا می ترسی ؟! اصلا میدانی نمی توانند بمب اتم بزنند ؟ در بازدارندگی اتمی مثلاً بخاطر تاثیر پذیری کشورهای منطقه ممکن نیست
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    6 1
    جواب به انصاف اقای پزشکیان ادم خیلی محترمی هستند ...
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    0 0
    با خاک یکسان یشد
  • جلالی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    7 0
    سلام، جناب قالی باف اگر توانستند شبکه مافیایی اقتصاد ایران را با موشک نقطه زن هدف قرار دهند
    • DE ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
      1 2
      این حرف برای بدخواهان ایران بود چه داخلی چه خارجی مطمئن باشید برای بد خواهان داخلی هم موشک نقطه زن هست منتها شکل وشمایلش فرق میکنه هرجا رنگ بنفش ببینه میزنه چند صباحی بنفشی ها از سوراخ در آمدند وآخرین تقلاهاشان را دارند میکنند که رانت ها و چپاول بیت المال هاشان راحفظ کنند
    • محمد IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
      0 0
      به امید خدا اینکارو هم میکنن.
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    1 11
    قالیباف بهترین گزینه
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    7 0
    همسانسازی حقوق بازنشسته ها چی شد؟؟؟
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    3 0
    من آنم که رستم بود پهلوان
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    1 0
    من آنم که رستم بود پهلوان
  • ایثارگر IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    1 1
    آقای قالیباف درست است جهت دفاع میهن اسلامی تسلیحات نظامی مجهز داشته باشیم.
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    0 0
    رئیس جمهور باید بتواند تمام مشکلات مردم وکشوررا حل کند(اشتغال-مسکن-تولید-واردات-صادرات-خودرو-دارو-درمان-بازنشستگان-فضای مجازی-بی عدالتی-تبغیض-فقر-رفاه-کمبوذ-بی کیفیتی--فساد-غارت-رفع نفاق برای اتحاد-گاز-برق-آب-سیل-خشکسالی-زلزله-ترابری-آلودگی-سوخت-بی ثبانی-قاچاق--غارت-ناامنی،اخلاق-شفافیت--بی بندوباری...)
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    0 0
    رئیس جمهور باید بتواند تمام مشکلات مردم وکشوررا حل کند(اشتغال-مسکن-تولید-مهندسی-واردات-صادرات-خودرو-دارو-درمان-پزشکی-بازنشستگان-فضای مجازی-بی عدالتی-تبغیض-فقر-رفاه-کمبوذ-بی کیفیتی--فساد-غارت-رفع نفاق برای اتحاد-گاز-برق-آب-سیل-خشکسالی-زلزله-ترابری-آلودگی-سوخت-بی ثبانی-قاچاق--غارت-ناامنی،اخلاق-ناهنجاریها-هنر-ورزش-فرهنگ-شفافیت--بی بندوباری...)
  • انقلابي IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    0 0
    جناب قاليباف لطفاً بعد از مناظره براي کمک به هم ، اجماع کنيد براي جل....تا دوباره اشتباه سال 92 تکرار نشود
  • کارمند ساده IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    0 0
    یادتان باشد که تاریخ وفق دستور قرآن محجور برای درس آموزی است نه فسانه؛
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    0 0
    جناب قالیباف
  • ایرانی IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    0 0
    فقط یک کلام مختصر با رییس محترم مجلس جناب آقای قالیباف شفافیت آرا در مجلس چه شد. قانون برای مهار رانت ها وفساد های موجود چه.
  • RU ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    0 0
    موشک قاره پیما و بازدارندگی هسته ای از واجبات است. در کنارش عدالت اقتصادی و اجتماعی، نابودی فساد، بی رونق کردن دلالی و جذاب کردن تولید
  • محمدرضا رفیعی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    0 0
    بله البته، کار اثبات توان هست، در هر خط سیری
  • FR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    0 0
    آقای قالیباف وظیفه شما رفع مشکلات مردمه
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    0 0
    آخه بابا مسلمونا بخدا ما چهار کیلومتر آسفالت سالم تو جاده های مملکت نداریم همه شکسته و چاله و چوله است و مردم بیچاره هر روز دارند ضرر و خسارت این وضع را با جان و مال خودشون پرداخت می کنند چرا کسی نیست این وزیر راه و شرمساری را بخاطر این وضع جاده های مملکت استیضاح کنه؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس