کد خبر 1613997
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵

"با صندل چه شلواری بپوشیم؟" این سوال برای بسیاری از خانم‌ها در فصل تابستان، به یکی از دغدغه‌های اصلی استایل تبدیل شده و می‌تواند به طور جدی روی انتخاب آن‌ها تاثیر بگذارد.

با توجه به اینکه صندل‌ها در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند، بالطبع دارای ظاهر متفاوتی هستند که هر یک برای سبک خاصی از استایل توصیه می‌شود. در چنین شرایطی انتخاب شلوار مناسب برای صندل هم اهمیت پیدا کرده و بسته به نوع صندل، تنوع بسیاری برای آن تعریف می‌شود. از این رو به منظور آشنایی شما با انواع صندل و شلوارهای مناسبی که می‌توانید در استایل خود استفاده کنید، در ادامه قصد داریم به ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه بپردازیم.

با صندل چه شلواری بپوشیم؟ [معرفی +5 ست شلوار با صندل]

پیش از اینکه انواع ست شلوار با صندل را معرفی کنیم، بهتر است به طور خلاصه با انواع صندل ها آشنا شوید. در ادامه انواع صندل را معرفی می کنیم!

آشنایی با انواع صندل برای ست کردن با شلوار

کفش‌های صندل بسته به فاکتورهای مختلفی چون جنس ساختاری، نوع متریال، اندازه پاشنه، نحوه پوشش و سبک طراحی، در انواع مختلفی تعریف می‌شوند که هر یک می‌توانند مناسب استایل‌های متفاوتی باشند. با توجه به اینکه صندل بهترین گزینه برای ایجاد یک استایل راحت و شیک در تابستان است، لزوما باید فاکتورهای مربوط به نیاز و خواسته‌های خود را در اولویت قرار دهید.

در ادامه برخی از انواع صندل ها را با توجه به پارامترهای مختلف، ذکر کرده ایم؛ هر یک از این انواع خود می‌توانند شامل طراحی‌های متفاوتی باشند تا با استایل‌های به خصوصی همراهی کنند. به همین دلیل مسئله تناسب ست شلوار با صندل، توجه بسیاری را به خود جلب نموده و توانسته به یکی از فاکتورهای اصلی برای انتخاب‌ آیتم‌های یک استایل معقول و شیک تبدیل شود.

برخی از انواع مدل های صندل عبارتند از:

  • صندل‌ اسلینگ بک
  • صندل‌ تخت
  • صندل لژدار
  • صندل‌ مسطح
  • صندل‌ انگشتی
  • صندل چرم
  • صندل پلاستیک
  • صندل گلادیاتوری
  • صندل پلتفرم
  • صندل کنفی
  • صندل مجلسی
  • صندل بنددار

انواع ست شلوار با صندل

در میان انواع صندل، هم می‌توان سراغ استایل مجلسی رفت و هم می‌توان انواع استایل‌های اسپرت را تجربه کرد. در واقع محدودیتی به واسطه کفش‌های صندل برای افراد ایجاد نمی‌شود.

در ادامه برخی از مدل‌های محبوب صندل مورد معرفی قرار گرفته شده که می‌توانید بر اساس نیازهای استایل، سبک خاصی از شلوار را برای هر مدل در نظر بگیرید.

با صندل چه شلواری بپوشیم؟ [معرفی +5 ست شلوار با صندل]

ست شلوار با صندل کنفی

از جمله صندل‌هایی که به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده، صندل کنفی است که می‌تواند در استایل‌های تابستانه و کلاسیک، جذابیت بسیاری پیدا کند. این نوع صندل بسته به طراحی و دوختی که دارد عموما از تنوع بالایی برخوردار بوده و می‌تواند برای استایل‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. از طرفی رنگ این نوع صندل بسته به رنگ چرم آن متفاوت خواهد بود.

با توجه به خصوصیاتی که نسبت به اسلیپر کنفی مطرح شد، طبیعتا شلوار مناسبی که برای این نوع صندل توصیه می‌شود، انواع شلوار پارچه‌ای است. در واقع با این نوع صندل هم می‌توانید سراغ شلوار پارچه‌ای بگ بروید و هم انواع شلوار پارچه‌ای مام را برای تکمیل استایل خود انتخاب کنید.

نکته مهمی که باید توجه داشته باشید، سبک استایل کلاسیک است. در نتیجه بهتر است برای شلوار جین یا استایل‌های اسپرت سراغ این نوع صندل بروید. هر چند کلیات یک استایل فاکتور تاثیرگذاری خواهد بود.

با صندل چه شلواری بپوشیم؟ [معرفی +5 ست شلوار با صندل]

ست شلوار با صندل انگشتی

صندل انگشتی به سبب سبک طراحی که دارد تحت این عنوان معرفی می‌شود. در واقع این نوع صندل می‌تواند با انواع چرم طراحی و دوخته شود و یا دارای جنس پلاستیکی باشد. به همین دلیل دست شما در انتخاب طرح و رنگ آن باز خواهد بود.

در مورد شلوار مناسب برای این نوع صندل هم باید به شلوارهای پارچه‌ای و یا دامن مراجعه کرد. البته برای انواع اسپرت می‌توان سراغ جین زاپ‌دار و مام هم رفت.

با صندل چه شلواری بپوشیم؟ [معرفی +5 ست شلوار با صندل]

ست شلوار با صندل نایکی

از جمله صندل‌های اسپرت، صندل نایکی بوده که اغلب دارای رنگ‌های سفید و مشکلی هستند. به کارگیری این نوع صندل، مناسب یک استایل راحت و روزانه بوده که می‌تواند شرایط انتخاب آیتم‌های دیگر را تا حد زیادی ساده کند.

برای صندل نایک به عنوان یک آیتم اسپرت، انواع لگ، شلوارهای جین مام و اسکینی می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. همچنین برای استایل‌های کژوال یا همان راحتی که با شلوارهای ورزشی ست می‌شوند هم می‌توان از صندل مورد بحث بهره گرفت.

با صندل چه شلواری بپوشیم؟ [معرفی +5 ست شلوار با صندل]

ست شلوار با صندل کراکس

از جمله دیگر گزینه‌های اسپرت در میان انواع صندل، می‌توان به کراکس اشاره کرد که به تازگی جایگاه ویژه‌ای در استایل روزمره افراد پیدا کرده. کراکس به دلیل طراحی راحتی که دارد، برای نوجوانان و به خصوص کودکان محبوبیت بسیاری پیدا کرده؛ با این حال افراد بسیاری در گروه‌های سنی مختلف سراغ این نوع صندل می‌روند. تنوع رنگی بالا در ساختار کراکس و نیز قابلیت استفاده از انواع استیکر، عاملی برای جلب توجه افراد به این نوع صندل به شمار می‌رود.

برای انتخاب شلوار نسبت به کراکس، می‌توان گفت انواع جین و یا اسپرت گزینه‌های مناسبی هستند. البته عده‌ای شلوار پارچه‌ای را به عنوان آیتم مناسب برای کراکس انتخاب می‌کنند. هر چند بهتر است برای این نوع صندل سراغ شلوارهای پارچه‌ای نروید. شلوارهای مام جین، شلوارهای ورزشی و به طور کلی هر شلواری که در میان انواع کژوال قرار می‌گیرد، می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای استایل کردن این آیتم باشد. فراموش نکنید که ست شلوار با صندل به طور جدی روی کیفیت و ظاهر استایل شما موثر واقع می‌شود.

با صندل چه شلواری بپوشیم؟ [معرفی +5 ست شلوار با صندل]

ست شلوار با صندل بنددار

از جمله شیک‌ترین صندل‌ها، می‌توان به انواع بنددار اشاره کرد. این نوع اسلیپر اغلب چرمی هستند و بسته به نوع چرم می‌توانند دارای تنوع رنگی بسیاری باشند. از اسلیپر بنددار هم می‌توان برای استایل‌های رسمی بهره گرفت و هم در استایل راحتی استفاده کرد.

اغلب توصیه می‌شود برای این نوع صندل، از شلوارهایی با قد کوتاه بهره گرفته شود تا بندها به درستی نمایش داده شوند. با این حال حتی می‌توان با شلوار بگی هم سراغ اسلیپر بنددار رفت.

با صندل چه شلواری بپوشیم؟ [معرفی +5 ست شلوار با صندل]

ست شلوار با صندل مجلسی

اگر بخواهیم یک تعریف کلی برای صندل‌های خاص با یراق‌های ویژه مطرح کنیم، باید به صندل مجلسی اشاره کرد که عموما دارای فرم جلوبسته هستند و اغلب پاشنه هم دارند. این نوع صندل همانطور که از نامش پیداست، مناسب استایل‌های رسمی بوده و در مجالس کاربرد گسترده‌ای دارد.

برای انتخاب شلوار باید سراغ انواع شلوارهای پارچه‌ای راسته و یا مام فیت بروید. هر چند بسته به سبک استایل، می‌توان انواع ست شلوار بگ با صندل مجلسی را هم مورد بحث قرار داد. به علاوه این نوع صندل با شلوارهای جین دمپا هم مناسب هستند و می‌توانند حس بهتری از استایل شما منعکس کنند.

توجه داشته باشید که شلوارهای دمپا یا بوت کات، لزوما باید با انواع صندل‌های پاشنه‌دار ست شوند.

سخن پایانی

به طور کلی باید گفت صندل‌ها در انواع مختلف، دارای خصوصیات طراحی و ساختاری در کنار رنگ‌های متنوعی هستند که نیاز به استایل با آیتم‌های درست و به جا را پیدا می‌کنند. در چنین شرایطی عدم توجه نسبت به آیتم مناسب، سبب ایجاد استایل نامتعارف خواهد شد. از این رو در کفش فروشی، می‌توانید با لحاظ ست شلوار بگ با صندل و یا هر نوع ست دیگری، انتخاب‌های درست‌تری حاصل کنید.

در هر صورت، ما در این مقاله، تمامی آیتم‌های مورد بحث را با تنوع در ساختار، طرح و رنگ، در اختیار شما قرار می‌دهیم که می‌تواند به انتخاب گزینه‌های بهتر برای استایل‌های مختلف کمک کند.


برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس