پزشکیان

پزشکیان: من کارشناس نیستم اما در رشته خودم کارشناس هستم.آنها که میگویند ما خودمان کارشناس هستیم مردم را فریب میدهند.در مسائل دیگر ما کارشناسان را کنار یکدیگر قرار ندادیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    1 0
    آقای پزشکیان لطفا عوام فریبانه صحبت نفرمائید و به شعور ملت توهین نفرمائید. اصلا چنین چیزی صحت نداره دولتهایی که سرکار اومدن با کارشناس های زیادی کار کردند و ازشون مشاورهای زیادی گرفتند ، دولت های سابق روشهای مدیریت و اداره رو از کشورهای مختلف برای پیشبرد سیاست های دولت استفاده کردند و محک زدند تاببینند کدومش جواب میده یا نمیده. اگر مدیران سابق این 45 سال سخنرانی شما رو بشنوند فکر نکنم بااین حرفاتون موافق باشند. اتفاقا مدیریت کشوری مثل ایران با اینهمه رقابا و دشمنان تیز دندان با اینهمه بحران های منطقه ای و طبیعی و کرونا درطول 45 سال هنر و مهارت بزرگیه که شما دارید کوچک اش می کنید! این نه درسته نه میشه عقلا قبول اش کرد.
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    0 0
    رئیس دولت پزشکیان ظریف است - آقای پزشکیان اشتباه کرده ظریف را وزیر خارجه معرفی کرده - حتی الان هم ظریف باز هم داره واقعیت را پنهان میکنه - 1- آیا ظریف فایل عذر خواهی از مردم بابت نخواندن برجام و درج فریبکارانه suspend بجای end که چند ماه قبل در کلاب هاوس منتشر شد را خودش انکار می کند ؟ 2- آیا ظریف خبر جلسه محرمانه اش با جان کری که در روزنامه آمریکایی The washington free beacon افشا و منتشر شده در تاریخ May 26 2020 افشا و منتشر شده که به نوعی درخواست کمک از دوستان آمریکایی اش برای برخورد با مخالفانش بوده را انکار می کند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس