ژنرال صهیونیست: به خاطر چه چیزی در غزه می‌جنگیم؟

یک ژنرال ذخیره رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه جنگ علیه نوار غزه بدون هیچ هدفی ادامه دارد، گفت: خانواده‌های نظامیان ذخیره ارتش این سوال را مطرح می‌کنند که به خاطر چه چیزی در نوار غزه می‌جنگیم؟

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی به نقل از «ایال بن رئووین» ژنرال ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی و معاون پیشین فرمانده منطقه شمال (فلسطین اشغالی) گفتند که جنگ کنونی علیه نوار غزه باید پایان یابد.

این ژنرالی تاکید کرد: ما در جنگی هستیم که هیچ هدفی ندارد. متاسفانه ما در شرایط بسیار دشواری قرار داریم تا جایی که همواره می‌شنویم خانواده‌های نظامیان ذخیره این سوال را مطرح می‌کنند که «به خاطر چه چیزی می‌جنگیم؟»

وی گفت که امیدوارم است کابینه رژیم اسرائیل تلاش زیادی را انجام دهد تا وارد جنگ فراگیر با حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی روی ندهد.

در همین رابطه، یک افسر رژیم صهیونیستی در گفت وگو با رسانه‌های این رژیم بدون ذکر نام گفت که نظامیان ارتش روی پشت بام‌ها، نزدیک پنجره‌ها و داخل خانه‌ها در نوار غزه همچون اردک در تیررس مبارزان فلسطینی هستند.

پیش تر «احمد الطیبی» نماینده عرب کِنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرده بود که ارتش رژیم صهیونیستی در باتلاق نوار غزه فرو رفته و غرق شده است.

جنگ علیه غزه که به مهمترین عامل تشدید تنش بین سران رژیم اشغالگر تبدیل شده است و در حالی که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و متحدانش خواهان تداوم جنگ هستند، مخالفان آنها بر برقراری آتش‌بس و بستن قرارداد مبادله اسیران برای آزادی اسرای صهیونیست تاکید دارند.

بسیاری از کارشناسان، هدف نتانیاهو از اصرار بر تداوم جنگ را حفظ حیات سیاسی و فرار از تعقیب قضایی می‌دانند.

معترضان صهیونیست دوشنبه شب بار دیگر علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و خواستار توافق با مقاومت فلسطین برای آزادی اسرا شدند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 0
    بخاطر نتانیاهو
  • کارشناس رسانه IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 0
    ببینید وضع صهیونیست ها چقدر خراب است که یک خائن وطن فروش مثل «احمد الطیبی» از دارو دسته ملی گراهای فتح هم می گویند صهیونیست ها در باتلاق گرفتار شدند
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 0
    مشخص هست، نابودی زیر ساخت های غزه به امید اینکه این مردم بی‌پناه غزه به بیابان‌های صحرای سینا فرار کنند. خدایا مردم غزه رو پناهشون بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس