کد خبر 1614974
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
رئیس کمیته ستاد دانشگاهیان قالیباف منصوب شد

رئیس ستاد حامیان قالیباف در کشور طی حکمی رئیس کمیته دانشگاهیان را منصوب کرد.

به گزارش مشرق، با حکم قائمی، رئیس ستاد حامیان قالیباف در کشور، سید عبدالرسول عمادی از اساتید برجسته و مدیران ارشد زلفی گل، وزیر علوم به ریاست کمیته دانشگاهیان منصوب شد.

همچنین طاهری نیا، استاد تمام دانشگاه تهران و معاون وزیر علوم نیز به عنوان رئیس ستاد سفیران قالیباف انتخاب شد.

متن این حکم به شرح زیر است:

باسمه تعالی

ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید رسول عمادی

با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و توانمندی‌های علمی و اجرایی، به عنوان «رئیس کمیته دانشگاهیان» منصوب می شوید.

از شما همه فعالان محترم در ستادها انتظار می‌رود که ضمن پایبندی به موازین شرع مقدس و قانون اساسی و رعایت اخلاق اسلامی که مورد تایید که مورد تاکید هبر معظم انقلاب می‌باشد و اهتمام به انجام وظایف مصرحه در قانون برای ستادهای انتخابی در جهت وحدت و بسته گفتار «خدمت و پیشرفت» کوشا باشید. پرهیز از سیاه‌نمایی و تخریب سایر نامزدهای محترم، حفظ آرامش و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های اجتماعی به ویژه فرهیختگان و نخبگان ملی و محلی، جلب مشارکت آحاد مردم در پهنه میهن عزیزمان، ارائه الگویی سالم و پیشرو دور از اسراف و بهره‌مند از روش‌های خلاقانه و جدید، اصول مورد انتظار از جناب عالی و کلیه ستادهای انتخاباتی می‌باشد.

در این مسیر از جناب عالی انتظار می‌رود با تمام توان از سوء استفاده‌های احتمالی و هرگونه موضوعی که دارای شائبه، مخصوصاً در زمینه مالی باشد، مراقبت نموده و به عنوان یکی از اصول مهم ستاد آن را با جدیت دنبال نمایید. اکنون که مطالبه اصلی مردم، رفع فقر، کنترل تورم، حل مشکل مسکن خانواده ها، رفع مشکلات اجتماعی و پیشرفت اقتصادی است، حضور جنابعالی به عنوان شخصیتی مردمی و انقلابی برای ستاد انتخاباتی «خدمت و پیشرفت» مغتنم خواهد بود.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تمسک به سیره امام راحل (ره) و بهره گیری از تدابیر مقامن معظم رهبری موید و منصور باشید.

رئیس ستاد حامیان محمدباقر قالیباف

علی اصغر قائمی

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس