ستاد مردمی حامیان قالیباف در کرمان آغاز به کار کرد

عصر امروز ۲۹ خرداد ماه با حضور تعدادی از ایثارگران و جانبازان، ستاد مردمی حامیان محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در کرمان آغاز به کار کرد.

به گزارش مشرق، ابراهیم شهریاری رئیس این ستاد در مراسم افتتاحیه اظهار کرد: از آنجایی که دشمن با همه توان به میدان آمده و برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات تلاش می‌کند، ما احساس تکلیف کرده و به میدان آمدیم.

وی با اشاره به راهبردهای موردنظر مقام معظم رهبری در انتخابات گفت: ولایتمداری، انقلابی بودن، چابکی و میدانی بودن از خصوصیات نامزد اصلح است.

شهریاری با اشاره به اینکه ما ایثارگران با آحاد ملت ارتباط داریم، افزود: باید با آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی مردم را پای صندوق‌های رای بیاوریم.

وی بیان کرد: ما اقتدار مملکت را می‌خواهیم و از مردم جدا نیستیم.

شهریاری با اشاره به توصیه یکی از دوستان سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی تقوای الهی و خدمت به مردم را شرط ملحق شدن به شهدا عنوان کرده است.

وی با اشاره به اهمیت حضور کردم در انتخابات بیان کرد: پشتیبانی مردم، ما را در دنیا سرافراز می‌کند و حضور مردم موجب دلگرمی امت حزب الله و خانواده شهداست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    1 0
    مدیر آزموده و ثابت شده رای فقط قالیباف
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    1 0
    نیاز به اجماع هست اگر اجماع نکنید پورمحمدی یکی یکی میزنه برایند همهتون بعد از مناطرات میشه پزشکیان مگر اینکه بتونید با توجه رهتوریک طرفها نه در قالب دفاعی که انجام دادید بلکه در قالب انداختنشون توی یک ماتریس یک هزار تو گمشون کنید و اجازه ندید جم بخورند مثل موش ...نهایت کار پور محمدی اینه که پزشکیان را بالا بیاره ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس