کد خبر 1614991
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
بریکس

چند روزی از برگزاری مسابقات بریکس در کازان می گذرد اما فضای عمومی ورزش و رسانه های ما هیچ رنگ و بویی از آن را ندارد.

سرویس ورزش مشرق- اگرچه این روزها همه توجهات به انتخابات ریاست جمهوری و فعالیت های نامزدها معطوف شده اما مسابقاتی در کازان روسیه در حال برگزاری است که با غفلتی عجیب مواجه شده. بازیهای بریکس که هم اکنون در بیش از 20 رشته ورزشی در این کشور در حال برگزاری است، با حضور برخی تیم های ملی کشورمان مواجه بوده که در رشته ای مانند ووشو، مدال های رنگارنگ و باارزشی کسب شده اما راز این بی توجهی چیست؟

بیشتر بخوانید:

نگاهی به اظهارات ورزشی نامزدهای انتخاباتی

هیچ تیری به هدف نمی خورد!

صبح به خیر آقای رئیس!

هم اکنون نزدیک به 5 هزار ورزشکار از 89 کشور در حال رقابت هستند. چنین حجم قابل توجهی از ورزشکاران که به غیر از بازیهای المپیک و بازیهای آسیایی، کمتر دیده شده، با بی توجهی دستگاه ورزش کشورمان مواجه شده که قابل تامل و حتی عجیب است. اگرچه نباید بزرگنمایی داشت و تاکید داریم که این مسابقات هنوز به سطح فنی بالایی نرسیده و به نوعی، در ابتدای راه خود است، اما این حجم از نادیده گرفتن این موضوع توسط وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم جالب نیست. به نظر می رسد این غفلت نیز موجب شده تا در ادامه، فضای رسانه ای و عمومی نیز بدان بی توجه باشد. با توجه به رویکردهای عمومی کشور در مواجهه با بریکس، به نظر می رسد که بایستی این توجه و رویکرد نیز در ورزش کشورمان بیشتر می شد.

کاش بریکس را جدی می گرفتید!

بار دیگر تاکید می شود که اگرچه قصد بزرگنمایی درباره این بازیها را نداریم اما جا دارد دستگاه ورزش رویکردی جدی تر و بهتر به این مسابقات می داشت که نداشت!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    6 7
    امورات این مملکت جزیره ای شده و همین داره نابوش می کنه
  • رضا IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    6 1
    متاسفانه تنها فکر و ذکر وزارت ورزش تیم لنگ است و تمام ورزش مملکت را فدای این تیم بی لیاقت کرده اند!!
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    6 0
    اینها قبله ي آمالشان فقط غرب است تا با نوکری و دم تکان دادن برای غرب وحشی به نوایی برسند و با پیوستن به همجنسگرایان و فسادگرایان فرهنگ غرب در آنها ذوب شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس