به گزارش مشرق، انصاری در کانال خود در ایتا نوشت:

‏پروژه تخریب قالیباف یک پروژه مقطعی [صرفا برای انتخابات مجلس] بود. میخواستند هر طور شده او را نه تنها از ریاست مجلس، که حتی از راهیابی به بهارستان بازدارند، و سپس فیتیله را پایین بکشند تا دوباره در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ اگر قالیباف ثبت نام کرد مجددا استارت بزنند. چون میدانستند تخریب مداوم سبب تخلیه انرژی، کاهش اعتبار خودشان، و تاثیرناپذیری تدریجی مردم از آنها خواهد شد.

اما اینجا دو اتفاق افتاد. یکی اینکه با وجود تخریبهای گسترده و بی سابقه، قالیباف به مجلس راه یافت و علیرغم اینکه فقط در یک لیست حضور داشت توانست نفر چهارم تهران شود. وی سپس با یک رای قاطع بعنوان رئیس مجلس نیز انتخاب شد. حالا تخریبگران بسکه عصبانی اند، اگر کارد هم بزنیدشان خون از آنها در نمی آید!

در چنین شرایطی که سرشار از افسردگی بودند، به ناگاه حادثه تلخ و غمبار پرواز اردیبهشت انتخابات را زودهنگام کرد. حالا آنها با قالیبافی طرفند که در یک فرایند انتخاباتی ملی مورد حمایت اقشار گسترده قرار گرفته و هواداران بطور بی سابقه ای دست به توصیف شخصیت بارز وی و نیز روشنگری درباره نیت ها و مقاصد گروه تخریبگر و تفرقه انداز زده اند.

و اتفاق دوم اینکه انتخابات زودهنگام زمانی رخ داد که انرژی این جماعت تخلیه شده، و قالیباف با استراتژی سکوت خود آنها را نزد مردم لوث کرده بود. در واقع این سیاست باعث شد تا مردم به مرور از شرایط فتنه گون خارج شده و با مسائل بصورت منطقی برخورد کنند. کم اثر شدن تحرکات تفرقه اندازان از یک طرف، و شدت گرفتن حمایت ها از قالیباف از طرف دیگر میرود تا شکست دیگری را برای نفرت پراکنان رقم بزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    14 1
    ان شا الله...
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      7 1
      شما از کرور کرور گاو و گوسفند ماهواره غافلی عزیز. اونا گله ای_فله ای چشمشون به دهن پتیاره_مزدورای ماهواره س. تابع اونی هستن که چاک لباسش بیشتره.
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    10 0
    انشاءالله
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    6 0
    مهم ترین ملاک اجماع باید * میزان انتقال سبد رای * باشه نه رای بیشتر گیریم مثلا جلیلی یا قالیباف ۳ ٪ بیشتر باشه، ولی سبد رای قالیباف نیاد روی جلیلی یا برعکس (چند درصد منتقل میشه ) تو نظرسنجی و اجماع مهم ترین نکته اینه که اگر نامزد مورد نظر قالیباف _ جلیلی کنار کشید به نفر دیگر رای می دهید ؟؟؟
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    6 13
    جلیلی امروز بی شعوری خودش رو نشون داد، من از جناب قالیباف عذر خواهی می کنم
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      10 1
      بی شعور خودتی مگه تو کی هستی که در مورد شخصیتی در تراز انقلاب اسلامی بی ادبی می کنی!!
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      1 10
      این تراز را از کجا متوجه شده‌اید؟ آیا یک کار مهم و تاثیرگذار از ایشان در تمام طول انقلاب سراغ دارید؟ آیا یکبار امام یا رهبری از ایشان در جایی ابراز رضایت کرده‌اند؟ آیا غیر از آنچه خود ایشان گفته شواهدی بر کارآمدی وی وجود دارد؟ آیا یکبار در پست مهمی که نتیجه درست داده باشد حضور داشته‌اند؟ دو مسولیت داشته یکی دبیر شورای امنیت که در واقع اداره یک جلسه است و نیاز به تبحر خاصی ندارد آن را هم احمدی نژاد بعد از انصراف لاریجانی منصوب کرد و مذاکره کننده بود که طبق فرمایش رهبری فقط منتقل کننده نظرات نظام است و نه بیشتر پس شما چگونه او را تراز انقلاب میدانید ؟ غیر از آنچه خودش و یا طرفدارانش گفته
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 0
    تخریبگرها ازکسانی هستند که خودشان رو جبهه انقلاب میدونند آدرس غلط ندین
  • م باقری IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    1 8
    اتفاقا حرکت ناشیانه جلیلی و تیمش کاملا به نفع جناب قالیباف تمام خواهد شد چون مردم دیگر آن مردم ساده و...نیستندواتفاقا از این حرکات غیر اصولی بیزارن
  • هموطن IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    2 10
    انشاالله با قدرت دکتر قالیباف بمانند رای من محمد باقر قالیباف از وعده های پوچ خسته شدیم آفای جلیلی اگر می خوست کاری کنه بقول خودش دهسال در تصمیم های اجرایی مهم کشور حضور داشته پس کو گشایش
  • FR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    8 12
    قالیباف بهترین گزینه برای کشور است چه در داخل و چه در سطح بین المللی
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 3
    بازم میگم مراقب دوستان محموذی نژاد باشیم ، متأسفانه برخی خلاف تقوا و شخصیت و برادری و منش جوانمردی ان
  • م DE ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    1 0
    واقعا ما از رابطه با امریکا و جهان غرب خوشحال میشویم چوم بهمون سود زیادی میرسانند علی الخصوص اینگونه رابطه برد برد گرفتن چند هواپیمای بنجل و به کشتن دادن دانشمندان و بستن و پلمپ کردن یک به یک نیروگاه ها و مراکز علمی تاثیر گذار اخذ شعبه kfc و مک دونالد و بازگشت غرور افرین کارخانه پژو و رنو به ایران و از همه مهمتر رفت و امد توام با خنده سردمداران کشورهای دوست قوی و مقتدر و با عهد و پیمان محکم انگلستان فرانسه و المان
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    1 0
    روش پزشکیان اینه. وقتی ازش انتقاد کنی یه جمله معمولا میگه: ما نیومدیم اینجا دعوا کنیم. :) و بعضا این هم میگه (به این مضمون) می تونیم به هم بپریم علیه هم حرف بزنیم. اما پشت سر هم اتهام الکی میزنن به جلیلی و قالیباف. اما کلی و مبهم و الکی. تا اینکه دیشب واقعا دعوا کردند و دستگاه میکروفون رو شکوندند... نکته اینه که ما دعوا نمی‌کنیم، داریم لیست بیچاره شدن مردم رو که شما کردین میگیم. نگیم؟ کار ما دعوا نیست، خاطراتمون رو داریم مرور می‌کنیم. می‌ترسیم باز این خاطرات بیفتد. اگر هرجاش اشتباهه بگید. آزادید. داریم میگیم تا مردم درست تصمیم بگیرند. اگه دروغ بگیم میشه تخریب اما اگه راست باشه میشه دوستی با مردم تا دوباره سختی نکشند. یه سوال: شما چرا ۳۲ سال بودین و وضع مردم اینه، باز فکر می کنین باز می تونین کاری بکنین؟
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    1 0
    روش پزشکیان اینه. وقتی ازش انتقاد کنی یه جمله معمولا میگه: ما نیومدیم اینجا دعوا کنیم. :) و بعضا این هم میگه (به این مضمون) می تونیم به هم بپریم علیه هم حرف بزنیم. اما پشت سر هم اتهام الکی میزنن به جلیلی و قالیباف. اما کلی و مبهم و الکی. تا اینکه دیشب واقعا دعوا کردند و دستگاه میکروفون رو شکوندند... نکته اینه که ما دعوا نمی‌کنیم، داریم لیست بیچاره شدن مردم رو که شما کردین میگیم. نگیم؟ کار ما دعوا نیست، خاطراتمون رو داریم مرور می‌کنیم. می‌ترسیم باز این خاطرات بیفتد. اگر هرجاش اشتباهه بگید. آزادید. داریم میگیم تا مردم درست تصمیم بگیرند. اگه دروغ بگیم میشه تخریب اما اگه راست باشه میشه دوستی با مردم تا دوباره سختی نکشند. یه سوال: شما چرا ۳۲ سال بودین و وضع مردم اینه، باز فکر می کنین باز می تونین کاری بکنین؟ (اتفاقا باید بهشون گفت نگید: «نذار بگم در اون ۶ ماه چه اتفاقی افتاد (ظریف به این مضمون گفت)». اتفاقا بگید. ریز به ریز بگید، نه الکی کلی. ۲ سال و نیم آمریکا خارج شد با گوش و دماغتون بازی می‌کردید... یه قانون وضع کردیم اگه آمریکا برنگرده برجام، ما هم این کارها رو تا اون روز برگشت آمریکا نمی کنیم. یکی یه قرار داد میبنده که من هر ماه این لوازم رو به تو میدم تو هم پولش رو به من بده. طرف لوازم رو داد اون طرف پول هاش رو نداد. ۲ سال نیم هر ماه لوازم رو می داد و پول نمی‌گرفت :)))‌ حالا اگه بعد از ۲ سال و نیم یکی از شرکای لوازم‌فروش بهش بگه تا وقتی اون طرف پول نده تو هم لوازم رو نده، اون باید عصبانی شه بگه تو همه چی رو خراب کردی؟!!!! نذار بگم تو تووی اون ۶ ماه چه کار کردی...!!! وقاحت ظریف)
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    7 2
    بهتر است قالیباف به نفع جلیلی کناره گیری کند
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    3 0
    با احترام به آقای جلیلی و زاکانی رای درست تو این شرایط فقط مدیر فعال، پرکار و انقلابی حاج باقر قالیبافه
  • هموطن IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 1
    پروژه کناره گیری آقای قالیباف به نفع آقای جلیلی کنار بگذارید به چند دلیل سبد رای ایشون به آقای جلیلی نخواهد رسید ۱.کاهش میزان مشارکت ۲. آزمایش آرای سفید ۳.بیشتر به آقای پزشکیان ۴.و خیلی کمتر آقای جلیلی
  • محمد IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    0 0
    ان شاءالله همین دور اول آقای قالیباف به لطف خدا انتخاب میشه. به نظر سازی ها توجه نکنید. کسی که دو طرف دارند تخریبش میکنند تا بی کارنامه بودن خودشون رو پنهان کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس