کد خبر 1615825
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸
رئیس جمهور اندونزی: اسرائیل نباید از مجازات بگریزد

جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی در اظهاراتی با تاکید براینکه رژیم صهیونیستی نباید از مجازات بگریزد، گفت: اگر این همه جنایات در جای دیگری به وقوع پیوسته بود، دنیا ساکت نمی‌ماند.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور اندونزی افزود: من اولین رهبری بودم که پس از شروع جنگ غزه با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا ملاقات و با او در مورد وحشیگری (رژیم) اسرائیل نسبت به مردم غزه صحبت کردم.

ویدودو گفت: ما متعهد هستیم که با پایان دادن به اشغالگری غیرقانونی فلسطین، به ریشه‌های مشکل رسیدگی کنیم.

گروه‌های مقاومت فلسطین هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (پانزدهم مهر ماه ۱۴۰۲)، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است.

پس از گذشت بیش از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    0 0
    باشه ، بهش میگم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس