فیلم/ قالیباف در جمع خبرنگاران: مناظره دوم کارشناسی‌تر و باکیفیت‌تر از مناظره قبلی بود

قالیباف: در ابتدا به همه عزیزان در صدا و سیما اعم از خبرنگاران و مدیریت خسته نباشید می‌گویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    1 3
    وجدانا" ، انصافا" ، خداوکیلی جواب دادن جناب قالیباف به سوالات را توجه کنید . سوال در مورد چرایی سقوط و کم ارزش شدن ارزش سهام بورسی را اینگونه جواب داده که بورس مسیر درستی را طی نکرده !!!!!!!!!!!!!! جناب قالیباف عزیز، خسته نباشید که فرمودید بورس مسیر درستی را طی نکرده !!!!!!!! خب این را که بورس مسیر درستی را طی نکرده و به این وضعیت اسفبار دچار شده را یک دانش آموز ابتدایی هم می داند . مجری علت آن را و بانیان و عاملین سقوط بورس و راهکار و برنامه های جنابعالی برای خروج از این وضعیت را پرسیده اند . آیا اینگونه جواب دادن یک بی احترامی به شعور مردم نیست ؟!!!!!!!! اگر هم به اعتقاد جناب قالیباف بورس مسیر درستی را طی نکرده، وظیفه ی مجلس و بخصوص رئیس مجلس در هدایت بورس به مسیر درست چی بوده ؟؟ چرا بورس را به مسیر درست هدایت نکردید ؟؟ آیا تیم اقتصادی دولت به سرپرستی خاندوزی و عشقی رئیس سازمان بورس عامل انحراف بورس از مسیر درست نبودند ؟ چرا جنابعالی با موءاخذه و استیضاح و برکناری وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی و رئیس سازمان بورس اقدامی انجام ندادید ؟!!!!!!!!
  • یا الله IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    4 1
    ظریف دروغگو زریف آشغال ظریف بی ناموس ظریف وطن فروش چرا با نابودی هسته ای کشور را ۱۰۰ سال عقب انداختی؟
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    3 1
    آقای رییس مجلس کمک معیشت 5 یا 6 میلیونی جانبازان در خرداد ماه امسال هم مانند سال 1402 پرداخت شد. در سال 1402 افزایش این حقوق جانبازی یا بقول شما (کمک معیشت جانبازان معسر) نسبت به سال 1401 فقط 400 هزارتومان بود.بنابراین امسال در31/خرداد سال 1403 بدون یک ریال افزایش همان مبلغ سال گذشته پرداحت شده. آیا زنئگی و مخارج جانبازان خارج از حیطه تورم است؟آیا مصوبه مجلس همین است (تضعیف معیشت جانبازان)؟اگر نیست آیا مجلس نباید پیگیر حسن اجرای قانون باشد ؟.
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    0 1
    مهم ترین ملاک اجماع باید * میزان انتقال سبد رای * باشه نه رای بیشتر گیریم مثلا جلیلی یا قالیباف ۳ ٪ بیشتر باشه، ولی سبد رای قالیباف نیاد روی جلیلی یا برعکس (چند درصد منتقل میشه ) تو نظرسنجی و اجماع مهم ترین نکته اینه که اگر نامزد مورد نظر قالیباف _ جلیلی کنار کشید به نفر دیگر رای می دهی یا نه ؟؟؟
  • نزژ IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    2 6
    شخصیت ایشان رو میشه هضم کرد .زاکان و هاشمی رو نه
  • Ryan IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    4 0
    امیدوارم تمام کاندیداها به اجماع درباره انسداد مرزهای شرقی برسند. رئیس جمهور اصلح و منتخبمان هم این اقدام را هر چه سریعتر اجرایی نماید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس