سردار احمدعلی گودرزی

فرمانده مرزبانی فراجا از تجهیز تمام پاسگاه‌های مرزی ایران به سلاح، مهمات، سامانه دوربین‌های الکترونیکی، اپتیکی و ریزپرنده‌های پیشرفته خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از مرزهای شهرستان‌های جلفا و خداآفرین، اظهار داشت: مرزهای شمال‌غرب کشور با وجود وسعت و طول زیاد از مرزهای با امنیت بالا در کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: شاهد انجام اقدامات فراوان با هدف ارتقای توان عملیاتی مرزبانان در سراسر کشور هستیم.

فرمانده مرزبانی فراجا بر ارتقای سطح آموزش نیروهای مرزبانی تأکید کرد و افزود: در کنار افزایش مهارت و تخصص، بصیرت‌افزایی نیروها و خانواده‌های مرزبانی از تأکیدات مهم فرماندهی انتظامی است که در دستور کار مرزبانی قرار دارد.

گودرزی با بیان اینکه امنیت مرزها مرهون همکاری و هماهنگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، گفت: نیروهای مرزبانی به‌صورت شبانه‌روزی با استقرار در پاسگاه‌ها با پیشرفته‌ترین تجهیزات در حال پاسداری از مرزهای کشورمان هستند.

وی همچنین در مراسم افتتاح حسینیه خانه‌های سازمانی هنگ مرزی شهرستان جلفا در جمع خانواده‌های مرزبانان خاطرنشان کرد: تقویت پایگاه دینی خانواده‌ها موجب افزایش روحیه و دلاوری نیروهای مسلح است چراکه خانواده‌ها پشتیبان امنیت کشور هستند.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تأکیدات فرمانده انتظامی کشور در خصوص افزایش برنامه‌های انس با قرآن افزود: مرزبانی فراجا از اجرای هرگونه برنامه‌های فرهنگی و طرح‌های عمرانی حسینیه‌ها حمایت کامل می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    1 7
    درووووووووغه
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    1 8
    برای همین هر گوشه ی مملکت عملیات تروریستی اتفاق میفته ؟؟ همه میدونن تو سراوان و زاهدان چه خبره
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    0 6
    به نظرم بودجه مرزبانی را قطع کنید کشور همین الان پر تروریست مرزها را باز کنید بهتره
    • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 0
      مرزها همین الان هم بازه هرس ی بخواد میاد وارد کشور میشه، هرچی بخوای قاچاق سوخت و.. انجام میشه . دوست عزیز مرزبانی مشکلی نداره مشکل از ما مردم هست که مردم خوبی نیستیم و مسولان عزیزمیخواهند برادران کشور همسایه دوست و برادر افغانستان را جایگزین ما کنند. نگران نباشید مسولان حواسشان هست و برنامه دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس