کد خبر 1616264
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همایش اصناف: باید بدون شک اقتصاد را پیش بینی پذیر کنیم تا قیمت ها قابل پیش بینی شود. اگر شما به تولید توجه کردی و فرصت دادی به او تولید را اقتصادی کردی حتما ثبات اقتصادی بوجود می آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تورم شاخص کارایی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    8 0
    عزیزان دقت فرمایند ... تورم یک شاخص مهم از سه شاخص اصلی اقتصاد کلان است . ( شامل : تورم - اشتغال -رشد اقتصادی ) کشور ثروتمندی چون ایران که چندین سال تورم بالای سی درصد دارد ، یعنی عمده تصمیمات و حرکتهای اقتصادی کشور ، اشتباه و مخرب بوده است و نشان میدهد فساد زیادی در فرایندهای مهم مالی وجود دارد . . از جمله : فرار مالیاتی - فساد گسترده در واگذاریها - فساد در بانکها - رشد سرطانی در بخش غیرمولد - ضعیف شدن بخش مولد - اتلاف انرژی - اختلاس مدیران - بهره وری پایین و .... هر گاه راه را درست برویم ، تورم کاهش خواهد یافت .
  • راه ثبات اقتصاد IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    7 0
    راه ثبات اقتصاد ، احیای اموال و درامدهای دولت (مردم) است !! ..... هلدینگ خلیج فارس ، بزرگترین و ثروتمند ترین مجموعه پتروشیمی ایران است . ( به روایتی معادل شصت درصد از کل پتروشیمی ایران است . ) ..... بر اساس اطلاعات مندرج در سایت رسمی بورس ، سهم شركت ملي صنايع پتروشيمي ( به عبارتی سهم کل مردم ایران ) از هلدینگ خلیج فارس ، برابر هفت درصد ، اما سهم صندوق بازنشستگی کارکنان نفت ( یعنی مجموع مالکیت دو شرکت : تابان فردا + شرکت اهداف ) از هلدینگ خلیج فارس ، برابر سی درصد است . . . متوجه میشوید .... سهم کل مردم ایران ، هفت درصد . . . سهم صندوق بازنشستگی نفت ، سی درصد !! ..... ریشه کسری بودجه و تورم ، در این حفره های وحشتناک ملی است !! ..... این تبانیها و تاراجهای بزرگ صنایع و معادن بی نظیر دولتی است که این چنین دولت و مردم را گرفتار جیب خالی و تورم کرده است !! ...... نمایندگان ، کارشناسان ، دلسوزان ، اساتید محترم اقتصاد و مسنولان لطفا این فجایع اقتصادی را درک کنید !! ..... و در جهت اصلاح آنها و کاهش فشار بر مردم مظلوم ایران تلاش نمایید !!
  • DE ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    2 0
    تولید داخلی چون منابع اش داخل کشوره. کاملا قابل پیش بینی شده هست. بطور مثال تولید مواد غذایی گلخانه های که چند برابر محصول میده در بخش هایی از سواحل دریای عمان ، خلیج فارس و استانهای جنوبی کشور مثل استان فارس ، استان خوزستان کاملا شدنیه. برای مردم مناطق ساحلی دریای عمان و خلیج فارس کارافرینی ایجاد میشه ومیشه با کمک مردمان سواحلی که کار براشون تولید میشه حتی جلو هر نوع قاچاق رو بگیرن و اونا رو به جهنم بفرستند. توسعه و تولید مسکن با قیمت عادلانه و اقساط 14 ساله برای خانواده هایی که سقف ندارند با کمک منابع ساختمانی داخل کشور باز شدنیه. منابع انرژی مثل بنزین گاز نیز برای حل مسئله حمل و نقل دردسترس هست. به امید موفقیت آقای قالیباف انقلابی و جهادی و شجاع. خدا قوت
  • مافیای پتروشیمی کجاست؟ IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 0
    صندوق بازنشستگی نفت .... با دو شرکت مهم مافیایی : شرکت سرمایه گذاری اهداف // شرکت تابان فردا
  • صداقت -> اعتماد IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 0
    جهت یادآوری .... رئیس مجلس گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است. ------------الوعده وفا جناب رییس مجلس .... صداقت -> اعتماد
  • غدد سرطانی تهران IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 0
    ریشه مشکلات صنایع و معادن ، در استقرار هزینه زا و فاجعه بار دفاتر ستادی شرکتها در تهران است !! ........ ریشه بدبختیها و راه حل مشکلات اقتصادی در تهران است !! .... راه حل در تهران است !! .... این غدد سرطانی را در تهران جمع کنید !! .... تا هزینه های دولت کاهش یابد و بتواند به صنایع و معادن کشور ، سر و سامان بدهد !! .... ریشه بدبختیها و راه حل مشکلات اقتصادی در تهران است !! ....
  • مالیات همه ماهانه ... IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 0
    مالیات همه ماهانه گرفته شود !! ::: مثل کارمندان ::: لذا مبالغ مالیات روی هم جمع نشده و مشکلات کم میشود . :::: علی الحساب ماهانه و در پایان سال نهایی شود !!! :::: وقتی روی هم جمع میشود ، حساس میشوند و توطنه میکنند !!
  • فروش برجهای دولتی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    فروش برجهای بیشمار دولتی در تهران ( دارایی غیرمولد دولت ) و استفاده از درامد حاصل برای توسعه بخش مولد اقتصاد (توسعه صنایع و معادن ) ، هوشمندانه ترین کار ممکن برای تحول در اقتصاد و زندگی مردم است .
  • ادغام صندوق‌های بازنشستگی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    ادغام سریع صندوق‌های بازنشستگی برای کاهش هزینه ها بسیار ضروریست !! ><><><><> در حال حاضر ۱۸ صندوق بازنشستگی در کشور وجود دارد که با داشتن دهها هلدینگ دیگر در دل خود ، دارای چند صد عضو هیات مدیره و دهها برج و ساختمان هستند .:::: همراه با یک رشد سرطانی و قارچی مداوم !! ::::: ادغام صندوق‌های بازنشستگی ، بهترین و تنها راهکار برای :: کاهش فساد و هزینه هایآنها است :::: ادغام باعث کاهش هزینه ها و فساد صندوقهای بازنشستگی:::: کاهش هزینه های نجومی دولت در این رابطه :::: افزایش رضایت بازنشستگان:::: ساختمانهای مازاد بسیار برای فروش :::: مدیریت آسانتر و کارامدتر صندوقها :::: هماهنگی بیشتر در صنایع بزرگ کشور :::: ایجاد صرفه جویی کلان در مقیاس بزرگتر تولید ::::: و . . .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس