حضور قالیباف در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف

حزب خدمت و مطالبه مردمی ایران  اسلامی معتقد است در انتخاب رئیس جمهور چهاردهم باید به مهمترین ویژگی پرداخت.

به گزارش مشرق، حزب خدمت و مطالبه مردمی ایران اسلامی در بیانیه‌ای از محمدباقر قالیباف حمایت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

اسم رمز دولت ها باید این باشد :کسب رضای الهی و کار برای مردم

چهل و پنج سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد ،ایران اسلامی در مسیر اعتلای آرمان های الهی و انقلابی برهه های مختلف تاریخی رابا افتخار پشت سر گذاشته و در آستانه فتح قله ها است . موفقیت ها و دستاورد های قابل توجهی که با رهبری داهیانه، حضور مردم و تکیه بر توانمندی های داخلی رقم خورده است که در کنار این موفقیت ها ، برخی عقب ماندگی ها و کم توفیقی ها بوده است که باید دلایل آنها را یافت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به رئیس جمهور شهید و اعضای هیئت دولت فرمودند : اسم رمز دولتهای ما باید این باشد ، کسب رضای الهی و کار برای مردم . بنابراین تداوم مسیر خدمت باید در دولت چهاردهم مورد توجه قرار گیرد .

ظرفیت ها و منابع فراوانی در کشور وجود دارد که متاسفانه سوء مدیریت و بی تدبیری باعث عقب ماندگی هایی در بخش های اقتصادی ، فرهنگی و بین المللی شده است که یک مطالبه جدی را در میان نسل های جوان ایجاد می کند. این مطالبه فراگیر در قالب پرسشی مطرح است که دلیل این کم کاری ها و عقب افتادگی ها چیست ؟

حزب خدمت و مطالبه مردمی ایران اسلامی معتقد است در انتخاب رئیس جمهور چهاردهم باید به مهمترین ویژگی پرداخت.

یعنی قابلیت و توانایی اداره کشور با همکاری نخبگان و قشرهای مختلف برای پیشرفت ایران ، دارای کارنامه روشنی در خدمت به مردم داشته باشد .

در بررسی نامزدهای های ریاست جمهوری چهاردهم ، با احترام به سایر نامزدهای انتخابات مناسب ترین شخص که بتواند با شتاب فزاینده ای ، کشور رادر مسیر پیشرفت جلو برد آقای دکتر محمد باقر قالیباف است . از همه مردم ایران دعوت می کنیم برای حل مسائل و مشکلات کشور با تمام توان وارد صحنه انتخابات شوند و برای این پیروزی تلاش کنند.

روح الله گلشنی، دبیرکل حزب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عماد ایرانی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    2 0
    اندک اندک جمع یاران می رسند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس